خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابلسر | لپ تاپ استوک بابلسر

حتما تاکنون به سراغ خرید لپ تاپ رفته اید و در بازارهای متنوع سیستم ها و تجهیزات ، با قیمت های مختلف و برندهای گوناگون برخورد داشته اید. طبیعتا در مواجهه با این شرایط باید اطلاعات کامل و دقیقی درباره لپ تاپ ها داتشه باشید تا بتوانید انتخابی درست و مطمئن انجام دهید. اما گاها با توجه به قیمت های بالای بعضی از برندها، افراد ترجیح می دهند از انواع استوک و دست دوم لپ تاپ به جای آکبند استفاده کنند. این که لپ تاپ استوک و دست دوم چیست در ادامه بحث خواهیم کرد. اما چنان چه شما قصد خرید لپ تاپ دست دوم را در شهر بابلسر دارید، می توانید با مشاوران بازرگانی شمال استوک ایران در تماس باشید و با ذهنی آزاد خرید نمایید.

لپ تاپ دست دوم چیست؟

لپ تاپ های دست دوم همان لپ تاپ هایی هستند که به صورت روزمره در اختیار افراد است و مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. اما در بازرگانی شمال استوک ایران فرق چندانی میان لپ تاپ استوک و دست دوم وجود ندارد. چرا که حوزه فعالیت اصلی این بازرگانی ، واردات لپ تاپ های استوک به ایران و توزیع آن با قیمت مناسب در کشور است.

از این رو در ادامه لپ تاپ استوک را با نام لپ تاپ دست دوم خواهیم شناخت.

شرکت ها و کمپانی ها بعد از فروش محصولات خود به خریداران، تا حدود یک ماه به آن ها فرصت می دهند. در واقع نوعی مهلت تست است که تا این زمان خریداران می توانند کالا را به هر دلیلی مرجوع کنند. از آن جایی که این محصولات بسته بندی ندارند و دیگر از نوع آکبند نیستند، قیمت آن ها تا حدود 30% افت خواهد داشت. این جاست که یک خریدار اقتصادی ، به فکر می افتد و لپ تاپ موردنظر خود را با قیمتی پایین تر و با کیفیتی مشابه نمونه آکبند خریداری می کند.

خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابلسر | لپ تاپ استوک بابلسر
خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابلسر | لپ تاپ استوک بابلسر

چرا لپ تاپ دست دوم بخریم؟

شاید اصلی ترین دلیل تمایل افراد به این دست لپ تاپ ها را بتوان قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها نسبت به نمونه های مشابه دانست. باید بدانید که در شرایط اقتصادی کنونی و نوسانات بازار ارز ، کالاهای دیجیتال تقریبا ثبات قیمتی ندارند و روز به روز به قیمت آن ها افزوده می شود. در چنین شرایطی خرید یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب، تقریبا به صورت آکبند آرزوی خیلی ها شده است.

خرید لپ تاپ استوک برای افراد منافع زیادی به دنبال دارد. یکی از آن ها همان طور که گفته شد، قیمت لپ تاپ است. لپ تاپ های استوک با این که کارکرد کمی دارند، اما از قیمتی متناسب تر برخوردار هستند.

چنان چه پیشتر نیز بیان شد، لپ تاپ استوک همان نمونه اصلی بدون بسته بندی است. پس محصولی خارجی و با کیفیت بالاست. از این رو این لپ تاپ ها از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندی برخوردار هستند چرا که تحت نظر چندین مهندس آشنا به تکنولوژی در کشورهای اروپایی طراحی می شوند.

در نهایت ما به شما می گوییم که در خرید لپ تاپ های دست دوم و استوک تردید نکنید. زیرا با قیمتی مناسب و هزینه پایین تر، شما صاحب لپ تاپی با کیفیت عالی خواهید شد.

مراقبت های هنگام خرید لپ تاپ دست دوم

مراقبت های اولیه

قطعا قبل خرید هر محصولی ، یک سری فرایندهایی نیاز به انجام است تا خرید شما با اطمینان خاطر بیشتر و بدون شبه و مشکل انجام شود.

یکی از این موارد و شاید اصلی ترین مورد آن ، خرید لپ تاپ از یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه های معتبر را چگونه بشناسیم؟ معرفی دوستان و آشنایان در قدم اول. قدم دوم گشت و گذار در فضای مجازی و سایت ها و بررسی اعتبار و رضایت خریداران از آن سایت ها.

پس از بررسی فروشگاه و انتخاب آن ، باید نیاز خودتان را بشناسید. این که لپ تاپی که خریداری می کنید، به چه منظور استفاده خواهد شد. چرا که لپ تاپ ها بر اساس نیاز ها و کارکرد های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می گیرند و بر همین اساس نیز طبقه بندی می شوند. اگر بخواهیم یک طبقه بندی ساده از لپ تاپ های استوک انجام دهیم می توانیم به انواع لپ تاپ های گیمینگ، رندرینگ، صنعتی و حتی نیازهای خانگی اشاره کنیم.

حال که کاربرد سیستم نیز تعیین شد، باید برندهای معتبر را بشناسید. سری برندهای گوناگونی در بازار حضور دارند که محصولات خود را به صورت استوک عرضه می کنند.از جمله این برندها می توان به لنوو ( Lenovo)، ایسوس( Asus) ، اچ پی ( HP) و ایسر (Acer) اشاره کرد. البته برندهای دیگری نیز در بازار هستند که شما می توانید با دریافت راهنمایی از مشاوران بازرگانی شمال استوک ایران با این برندها آشنایی کافی پیدا کنید و لپ تاپ دست دوم خود را با اطمینان بیشتری در بابلسر خرید کنید.

مراقبت های ثانویه

پس از تعیین و تایید برند لپ تاپ به سراغ تایید شکل ظاهری و سخت افزاری لپ تاپ می رویم. تمام نقاط لپ تاپ باید از هر جهت بررسی شوند و هیچ قسمت بدون تست شدن رها نگردد. بررسی هایی که باید انجام شود شامل موارد زیر است:

بررسی بدنه و شکل لپ تاپ از نظر حضور یا عدم حضور هرگونه خط و خش و دررفتگی لولا و پیچ و مهره های لپ تاپ.

تست صفحه نمایش با روشن کردن و به کارگیری قسمت های مختلف آن.

انجام بررسی برروی اتصالات مانند درگاه های USB ، DVD رایتر و … .

حتما تمامی کلید های کیبورد و تاچ پد لپ تاپ را به دقت تست کنید. در صورت خرابی ، مورد را به فروشنده اطلاع دهید.

یکی از اصلی ترین قسمت های لپ تاپ ، سلامت باتری آن است. سعی کنید از فروشنده بخواهید که به شما مهلت تست دهد و البته اکثر فروشگاه های معتبر این مهلت را برای خریدار در نظر می گیرند.

رم ، هارد و گرافیک لپ تاپ یکی از اصلی ترین سخت افزارهای سیستم محسوب می شوند. بسیاری از کارهای گرافیکی و ذخیره سازی های سیستم، با کمک این سه جز اصلی انجام می شود. در صورت خرابی هرکدام از این موارد، از خرید آن لپ تاپ صرف نظر کنید چرا که با مشکلات بعدی مواجه نشوید.

خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابلسر | لپ تاپ استوک بابلسر
خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابلسر | لپ تاپ استوک بابلسر

بازرگانی شمال استوک ایران

در بازرگانی شمال استوک ایران تمامی سیستم ها و لپ تاپ ها با کیفیت تضمینی وارد می شوند. تست های لازم درباره این محصولات ، پیش از عرضه در فروشگاه انجام می شود تا سلامت کیفی و کمی محصول به اثبات برسد.

رضایت خریداران یکی از دغدغه های اصلی ماست در این راستا تمام تلاش خود را می کنیم تا محصولاتی با ضمانت و کیفیت عرضه نماییم.  شما می توانید بعد از پرس و جو با خیال راحت برای خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر اقدام نمایید.

تماس با ما

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09111179018