لپ تاپ استوک ایسوس ASUS

لپ تاپ ایسوز گیمینگ Asus ROG Strix G531 i7 | قیمت لپ تاپ ایسوز گیمینگ G531 i7
حراج!
لپ تاپ ایسوز گیمینگ i7 رم16 هارد512 گرافیک4 Asus ROG Strix G531
ناموجود
۲۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
ASUS TUF Gaming 15 FX504GE/FX80GE
ناموجود
۲۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ استوک ایسوس ASUS

استفاده از لپ تاپ ها بدون شک تبدیل به ضرورتی برای زندگی همه افراد شده است. به طوری که اغلب کارهای افراد از طریق این سیستم های پیشرفته به انجام می رسد. حتی بسیاری از افراد که در حیطه کارهای طراحی سایت و گرافیک فعالیت می کنند، استفاده از لپ تاپ ها برای آن ها واجب تر از هر چیز دیگری است. از جمله سیستم هایی که طرفداران زیادی در بازار دارد و همیشه بازار فروش خود را دارد ، لپ تاپ های ایسوس هستند. این لپ تاپ های قابلیت های خاص و ویژه ای دارند که باعث محبوبیت آن ها شده است. به علاوه قیمت لپ تاپ های استوک ایسوس اغلب بسیار مناسب هستند و اکثر افراد توان خرید آن را دارند. اگر می خواهید بیشتر با لپ تاپ استوک ایسوس آشنا شوید، کافی است در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

استوک به چه معناست؟

بهتر است قبل از این که درباره لپ تاپ استوک ایسوس صحبت کنیم، ابتدا با واژه استوک بیشتر آشنا شویم. در واقع در کشور ایران به لپ تاپ هایی استوک تلقی می شود که کارکرده و دست دوم هستند. اما نمی توان گفت این واژه دقیقا به همین معنا در همه جا یکسان است. در زبان لاتین استوک به معنای کالای موجود در انبار و کالای ذخیره شده است. در کشورهای اروپایی سیاست هایی در فروشگاه ها وجود دارد به این صورت که مشتری می تواند بدون هیچ گونه دلیلی کالایی را که خریداری کرده است بعد از 30 روز به فروشگاه مرجوع کند و پول خود را به صورت کامل پس بگیرد. بنابراین کالایی که بسته بندی آن باز می شود دیگر قابلیت این را ندارد که به عنوان کالای نو در فروشگاه به فروش برسد. در نتیجه این کالا به انبار ارسال و در آن جا ذخیره می شود و برای آن ها درجه بندی تعیین می شود.

تفاوت استوک و کارکرده چیست؟

کالای کارکرده جایگزینی برای نسل جدید هستند اما ممکن است دارای خط و خش و خرابی یا حتی به علت دل زدگی به فروش برسند. اما کالای استوک این گونه نیست. کالاهای استوک مثل لپ تاپ استوک ایسوس کاملا نو هستند و هیچ خط و خشی روی آن ها وجود ندارد.

شرکت تولیدات الکترونیکی ایسوس

شرکت ایسوس یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین تولیدکننده های لوازم الکترونیکی در سطح جهان است. این شرکت یک شرکت چند ملیتی مستقر در تایوان است. این برند از متنوع ترین و شناخته شده ترین برندهای تولید محصولات دیجیتال است. محصولات اصلی که توسط این شرکت تولید می شود شامل لپ تاپ ها و نوت بوک ها و تجهیزات کامپیوتر مانند مادر بورد و کارت ویدئو و … می باشد. شایان ذکر است که این کمپانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند و اینترنت بی سیم ( WIFI ) هم فعال است و از شرکت های پیشرو در این زمینه محسوب می شود.

لپ تاپ های استوک ایسوس

قیمت و همین طور کیفیت محصولات سخت افزاری برند ایسوس همواره زبانزد طرفداران این سیستم ها بوده است. در رتبه بندی محصولات الکترونیکی همیشه جایگاه های بالاتر به همحصولات شرکت ایسوس اختصاص داده می شود. گیمر ها به خوبی متوجه این موضوع می شوند چرا که شرکت ایسوس همواره کیفیت محصولات خود را بیشتر از سایر موارد مورد توجه قرار می دهد. همین موضوع باعث می شود تا حتی لپ تاپ های استوک این شرکت نیز در جایگاه بسیار خوبی برای خرید قرار بگیرند. برخلاف بعضی از شرکت هایی که برای کاهش قیمت لپ تاپ ها حاضر می شوند از قطعات بی کیفیت استفاده کنند، شرکت ایسوس این گونه نیست. شرکت ایسوس نه تنها کیفیت بالا بلکه قیمت مقرون به صرفه و مناسب را نیز برای کاربران خود ارائه می دهد. تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا حتی لپ تاپ های استوک ایسوس هم در رده بندی بالایی قرار بگیرند.

انواع لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ های اقتصادی ایسوس

اگر شما از لپ تاپ تنها برای گشت و گذار اینترنتی ، ذخیره فایل، دیدن عکس و فیلم استفاده می کنید، لپ تاپ های اقتصادی ایسوس یک گزینه عالی و مناسب برای شما هستند. لپ تاپ های اقتصادی توان اجرای برنامه های سنگین را ندارند. شما می توانید با مراجعه به بازرگانی شمال استوک ایران امکان خرید لپ تاپ های استوک اقتصادی ایسوس را داشته باشید.

لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

این لپ تاپ ها دارای پردازنده های قدرتمند هستند و مناسب افرادی است که به بازی های کامپیوتری با گرافیک بالا علاقه مند هستند.

لپ تاپ های دانشجویی

پردازنده های این لپ تاپ ها معمولا دارای قدرت عملکرد مناسبی هستند. توانایی اجرای انواع نرم افزارهای مهندسی مختلف را دارا هستند. لپ تاپ استوک ایسوس داشنجویی یک گزینه مناسب برای ارائه دادن های شماست.

معرفی انواع برندهای لپ تاپ استوک ایسوس

لپ تاپ ایسوس سری Vivobook

از محصولات اصلی شرکت است که تمرکز آن روی عموم مردم است. استفاده این لپ تاپ ها عموما برای کارهای اداری و دانشجویی است. لپ تاپ های این سری به 4 دسته VivoBook S ، VivoBook Pro ، VivoBook Flip و ویووبوک ایسوس تقسیم بندی می شوند. لپ تاپ های این سری در اندازه های اندازه ۱۴ اینچ و ۱۵.۶ اینچ و یا ۱۷.۳ اینچ طراحی و روانه بازار می شوند. در ادامه این دسته را بیشتر بررسی می کنیم.

لپ تاپ ایسوس سری S

جز محصولات رده بالای ویووبوک محسوب می شود. طراحی جذاب و سخت افزاری قوی این لپ تاپ ها از نقاط قوت آن به حساب می آید. لپ تاپ های این سری را می توانید با نسل ۱۱ پردازنده‌های اینتل و حتی پردازنده‌های سری Ryzen 5000 خرید نمایید.

لپ تاپ ایسوس سری پرو

این سری هم جز رده بالاها محسوب می شود و در اندازه 15.6 اینچ هم روانه بازار می شود. جدیدترین مدل این لپ تاپ دارای پردازنده نسل ۹ اینتل و کارت گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1650 است.

لپ تاپ ایسوس سری فیلیپ

یک سری جذاب در لپ تاپ های ایسوس است چرا که قابلیت چرخش 360 درجه ای را دارد. با این قابلیت امکان استفاده به صورت تبلت را نیز داراست. این سری در اندازه های 11.6 و 14 اینچی تولید می شوند. محصولات این دسته جز محصولات میان رده محسوب می شوند.

لپ تاپ های زنبوک ایسوس

جز لپ تاپ های محبوب ایسوس هستند که مورد توجه عده زیادی قرار دارد. این محصولات هم خیلی پریمیوم طراحی می شوند و هم بسیار سبک و باریک هستند. تعادل این رده دارای قدرت، عملکرد و زیبایی است و جز محصولات بالارده و میان رده محسوب می شود.

لپ تاپ ایسوس سری Chromebook

این سری لپ تاپ ایسوس بیشتر برای فعالیت های دانشجویی و دانش آموزی کاربرد دارد. اندازه های 11.6 و 12 و 15.6 اینچ از جمله سازهایی است که برای این لپ تاپ طراحی می شوند. در این سری از لپ تاپ ها طراحی سبک و باریک به همراه شارژدهی طولانی و در کنار همه این ها قیمت مناسب این لپ تاپ ها ، کروم بوک ها را تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی دانشجویان کرده است.

لپ تاپ ایسوس سری ExpertBook

این سری از لپ تاپ های ایسوس بیشتر برای فعالیت های تجاری طراحی می شوند. لپ تاپ سری ExpertBook دارای استانداردهای نظامی هم هست و به همین دلیل است که مقاومت خوبی دارد. تا نسل 11 اینتل Core i7 را می توانید به عنوان پردازنده مرکزی این لپ تاپ ها انتخاب کنید. در برخی مدل ها از تاچ پد عددی بهره می برند که امکان محاسبات را راحتر می کند.

لپ تاپ ایسوس سری ProArt Studiobook

لپ تاپ پروآرت کاملا برای حرفه ای ها طراحی می شود. از سری لپ تاپ های رده بالای ایسوس محسوب می شود. در اندازه های 15.6 تا 17 اینچی تولید می شوند. لپ تاپ های این دسته دارای پردازنده اینتل و کارت گرافیکی RTX 2060 یا Quadro RTX 3000 یا Quadrod RTX 5000 یا Quadro RTX 6000 هستند.

سایر مدل های لپ تاپ ایسوس

لپ تاپ ایسوس سری k
لپ تاپ ایسوس سری r
لپ تاپ ایسوس سری x
لپ تاپ ایسوس سری n
لپ تاپ ایسوس سری ROG
لپ تاپ ایسوس سری TUF

چرا خرید لپ تاپ ایسوس توصیه می شود؟

بدون شک می توان گفت که لپ تاپ ایسوس سهم زیادی را در بازار به خود اختصاص می دهد. طرفداران لپ تاپ دلایل گوناگونی برای خرید لپ تاپ ایسوس دارند که به اختصار به آن ها اشاره می کنیم.

طراحی زیبا و جذاب

تا به امروز شرکت ایسوس همیشه در طراحی محصولات خود ظاهر را به دقت مورد توجه قرار داده است. شرکت ایسوس لپ تاپ هایی شیک و مدرن طراحی می کند. طراحی ظاهری این لپ تاپ ها به صورتی است که هرکدام از آن ها از لپ تاپ های مینیمال تا گیمینگ ها با ظاهری منحصر به فرد طراحی می شوند.

اجزای باکیفیت

شرکت ایسوس در طراحی محصولات خود از محصولات باکیفیت و قطعات درجه یک استفاده می کند. در بیشتر سری های این لپ تاپ پردازنده های 4 هسته ای برای پاسخ به نیازهای محاسباتی تعبیه می شود. نمایشگر محصولات ایسوس دارای کیفیت بالایی است و قدرت نرم افزاری آن نیز فوق العاده است.

قیمت مقرون به صرفه

از نکات مهم در مورد لپ تاپ های ایسوس این است که متناسب با هزینه ای که می کنید لپ تاپ باکیفیتی دریافت خواهید کرد. قیمت لپ تاپ های ایسوس نسبت به لپ تاپ های دیگر بسیار مناسب تر است و همین باعث می شود طرفداران این لپ تاپ ها روز به روز افزایش پیدا کند.

پشتیبانی فوق العاده

کشورهای مختلف دنیا محصولات خود را با پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش عالی برای مشتری به فروش می رسانند. لپ تاپ ایسوس نیز از این قاعده مستثنا نیست. پشتیبانی این برند حاضر است تا در هر ساعتی به مشتریان خدمات لازم را ارائه دهد. به علاوه کاربران می توانند از امکان پشتیبانی و گفت و گوی آنلاین هم بهره ببرند. به این ترتیب سوالات آن ها در کمترین زمان ممکن توسط مشاوران پشتیبان این برند پاسخ دهی می شود. بازرگانی شمال استوک ایران هم در جهت آسایش رفاه مشتریان خود به انواع مشکلات لپ تاپ استوک ایسوس با دقت و حوصله جواب می دهد.

ضمانت و گارانتی معتبر

ایسوس در خرید محصولات خود به شما گارانتی و ضمانت می دهد که شامل حال باتری شما هم می شود.

خرید لپ تاپ استوک ایسوس

تا این جای کار متوجه شدیم که لپ تاپ استوک و دست دوم باهم تفاوت های زیادی دارند. لپ تاپ های استوک از کیفیت بالا و مشابه محصول اصلی برخوردار هستند با این تفاوت که تا مدت زمان کمی استفاده شده اند و یا تنها کارتن بسته بندی آن ها گشوده شده است. به همین دلیل است که انواع لپ تاپ های استوک ایسوس اغلب قیمتی بسیار کم تر نسبت به محصولات آکبند و پلمپ شده آن دارند. با شما می توانید با پرداخت هزینه ای کمتر نسبت به قیمت اصلی لپ تاپ، کیفیتی دقیقا مانند یک لپ تاپ نو را دریافت کنید. به همین جهت است که اکثر افراد به خرید لپ تاپ استوک ایسوس روی می آورند.

قیمت لپ تاپ استوک ایسوس

در زمان خرید محصولات الکترونیکی قیمت از همه نظر اهمیت دارد. اما نمی توانیم یک قیمت دقیق برای لپ تاپ ها تصور کرد. چرا که بازار این محصولات به دلیل نوسانات قیمت دلار و ارزهای خارجی مدام درحال تغییر است. عوامل زیادی وجود دارند که می تواند بر روی قیمت نهایی این لپ تاپ ها تاثیر بگذارند. از جمله این عوامل می توان به مدل و مشخصات لپ تاپ اشاره کرد. مشخصاتی همچون رم ، نوع گرافیک ، نوع هارد ، صفحه نمایش ، قدرت باتری و… عواملی هستند که قیمت لپ تاپ استوک ایسوس را تحت تاثیر قرار می دهند. چنان چه قصد خرید لپ تاپ استوک ایسوس را دارید، می توانید برای اطلاع از قیمت آن به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه کنید.

بازرگانی شمال استوک ایران

محصولات الکترونیکی خصوصا لپ تاپ ها از جمله وسایلی هستند که برای خرید آن ها باید از نمایندگی های معتبر اقدام کرد. از معتبرترین شرکت هایی که در زمینه فروش لپ تاپ های استوک در بازار با قدرت بالایی ظاهر شده است، بازرگانی شمال استوک ایران است. خصوصا در خرید لپ تاپ استوک این شرکت امتیازهای مهمی دارد. اگر برای خرید لپ تاپ استوک اقدام می کنید، حتما باید از قبل نکاتی را مورد توجه قرار دهید. این که باتری آن از سلامت لازم برخوردار باشد، پردازنده آن قدرتمند باشد، گرافیک مورد نیاز شما را داشته باشد، اندازه صفحه مطابق میل شما باشد. تمام این موارد از مسائلی است که می توانید درباره آن با مشاوران گروه بازرگانی شمال استوک ایران صحبت کنید. افراد ما شما را در خرید لپ تاپ استوک ایسوس درجه یک راهنمایی می کنند. گروه ما برای خرید لپ تاپ توسط شما ، مهلت تست درنظر دارد و می توانید بعد از اطمینان از سلامت فنی و قیمت لپ تاپ استوک ایسوس آن را از ما خرید نمایید.