لپ تاپ استوک سرفیس Surface

سرفیس پرو 5 نسل7 باگارانتی Surface Pro 5
سرفیس پرو 5 نسل7 باگارانتی Surface Pro 5
موجود
۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان
لپ تاپ Microsoft Surface Pro 3 ماکروسافت سرفیس پرو 3
لپ تاپ Microsoft Surface Pro 3 ماکروسافت سرفیس پرو 3 ا i5 رم8 هارد256
موجود
۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان
لپتاپ سرفیس لمسی تبلت شو مایکروسافت/ SURFACE PRO 4
موجود
۱۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان
سرفیس لپ تاپ i5 رم4 باگارانتی Surface Laptop
سرفیس لپ تاپ i5 رم4 باگارانتی Surface Laptop
ناموجود
۱۴,۷۰۰,۰۰۰ تومان
امتیاز 5.00 از 5
71TCixvQotL._AC_SL1200_
سرفیس بوک 2 ا Surface Book 2 i7-8th-16-1tr-2G
ناموجود
۳۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان
سرفیس بوک 2 لمسی 4K باگارانتی Surface Book 2
سرفیس بوک 2 لمسی 4K باگارانتی Surface Book 2
ناموجود
۱۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان

لپ تاپ استوک سرفیس

تکنولوژی استفاده از لپ تاپ به قدری در میان مردم رایج شده است که دیگر کمتر کسی است در منزل خود از این تکنولوژی بی بهره باشد. بسیاری از مشاغل حتی از طریق لپ تاپ فعالیت می کنند. به همین علت است که استفاده از لپ تاپ ها و خرید بهترین و باکیفیت ترین مارک و برند لپ تاپ برای اغلب افراد تبدیل به یک دغدغه شده است. اما آیا در خرید لپ تاپ می توان به هر برند و شرکتی اعتماد کرد؟ قطعا خیر. چرا که گاها پیش می آید افراد هزینه زیادی را بابت خرید لپ تاپ صرف می کنند، حال آن که کیفیت و کارایی دلخواه را از این سیستم ها به دست نمی آورند. برای همین حتما قبل از خرید باید اطلاعات کامل را در این باره کسب کنید. در این مطلب می خواهیم یکی از پرفروش ترین و باکیفیت ترین برندهای لپ تاپ در بازار را به شما معرفی کنیم . لپ تاپ مایکروسافت سرفیس از مشهورترین برندهای تولید انواع لپ تاپ، کامپیوترهای هوشمند سازمانی و تبلت است که بیشتر با قابلیت های این برند آشنا خواهیم شد.

سرفیس چیست؟

سرفیس ها در واقع ابزاری هستند از خانواده مایکروسافت که هم تبلت اند و هم لپ تاپ. این لپ تاپ های خوش دست، به علت بدنه منیزیمی خود بسیار سبک هستند و حمل و نقل آن ها بسیار راحت است. صفحه نمایش این لپ تاپ ها از شیشه های مقاوم گوریلا گلاس ساخته می شوند. زاویه 22 درجه که در لبه دستگاه قرار می گیرد باعث احساس راحتی در به دست گرفتن لپ تاپ می شود. در قسمت پشتی لپ تاپ های سرفیس یک پایه قرار دارد که اجازه می دهد در هنگام مشاهده فیلم لپ تاپ را به آن تکیه دهید. اما شاید مهم ترین ویژگی این لپ تاپ ها را بتوان داشتن کاور یا پوشش مغناطیسی دانست که سرفیس را تبدیل به نوت بوک می کند.

انواع لپ تاپ های برند سرفیس


سرفیس پرو Surface pro

سری پرفروش، معروف و پرچم دار سری لپ تاپ های شرکت مایکروسافت است. این سری از لپ تاپ های برند سرفیس دارای امکانات یک تبلت تاشو مانند طراحی، اعمال گرافیکی، کارهای روزمره و وبگردی هستند. اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال سخت افزارهای قوی نیستند و تنها می خواهند برنامه ها به سرعت اجرا شوند، قطعا این سری سرفیس یک گزینه عالی برای شماست. اغلب افرادی که از این دسته لپ تاپ استفاده می کنند شامل طیف دانشجویان، دانش آموزان، استاد دانشگاه و طراحانی هستند که به دنبال صفحه لمسی حساس هستند که به راحی بتوانند طراحی های خود را انجام دهند. هر کدام از سری های جدید سرفیس پرو که معرفی می شوند دارای قدرت سخت افزاری بالاتری نسبت به مدل های قبلی خود هستند. انواع مدل های تبلت سرفیس پرو که در بازار تاکنون عرضه شده است شامل سرفیس پرو 1 – 2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 7 – x و 8 می باشد. در سرفیس پرو قسمت کیبورد با فشار کمی از بدنه جدا می شود و به صورت مگنتی متصل می شود.

سرفیس بوک    Surface book

در سال 2015 اولین سرفیس بوک این شرکت با قابلیت یک صفحه کلید 2 در 1 با امکان جدا شدن رونمایی شد. در سرفیس بوک از 2 باتری استفاده می شود که این موضوع باعث افزایش طول عمر و دوام باتری می شود. تا امروز سه نسل از لپ تاپ های سرفیس بوک ارائه شده اند که بوک1 ، 2 و 3 نامیده می شوند. از ویژگی های بسیار خوب این سرفیس ها، محصولات پردازنده گرافیکی مستقل است که در سری سرفیس بوک 3 مشاهده می شود.

سرفیس لپ تاپ Surface laptop

نوع لپ تاپ است که قسمت صفحه نمایش از کیبورد جدا نمی شود. از این دسته لپ تاپ ها برای انجام کارهای روزانه و همینطور طراحی و فتوشاپ و اتوکد می توان استفاده کرد. صفحه نمایش لپ تاپ سرفیس مجهز به تاچ اسکرین است و به علت طراحی خاص بدنه ظاهری بسیار شیک دارد. سرفیس لپ تاپ ها نیز دارای 4 سری است.

سرفیس لپ تاپ استودیو تنها سیستم رومیزی موجود در سری سرفیس یکپارچه است. در نسل دوم این سری صفحه دسکتاپ زیبا و گران قیمت برای هنرمندان ، محتواسازان و و افراد حرفه ای که نیاز به یک صفحه لمسی بزرگ دارند. بعضی از الهامات بصری این سری لپ تاپ Apple iMac است .

سرفیس گو Surface go

سرفیس گو مدل اقتصادی تر از سرفیس پرو است که صفحه نمایش آن کوچکتر است و مجهز به ویندوز 10 است. تبلت های هیبریدی هستند که با لوازم جانبی خود به بازار عرضه شده است. سرفیس گو دارای صفحه کلید جداشونده است و از قلم استایلوس پشتیبانی می کند. این محصول مایکروسافت به نسبت سایرین ارزان تر است. وزن آن در حدود 500 گرم و دارای صفحه نمایشی باریک است. قلم سرفیس گو به صورتی است که امکان استفاده این مدل را برای دانشجویان بسیار آسان کرده است. لذا توصیه ما به شما این است برای خرید لپ تاپ سرفیس گو Surface go برای دانشجویان خود درنگ نکنید.

سرفیس استودیو Surface studio

سرفیس استودیو دارای نازک ترین LCD در میان گونه های سرفیس است. تمام قطعات آن از جمله پردازنده و سیستم صدای فراگیر در قسمت پایه آن فشرده می شود. صفحه نمایش از طریق لولای 4 قسمتی روی آن نصب می شود. اندازه صفحه نمایش آن ها 28 اینچ است و زاویه نمایشگر آن تا 20 درجه قابلیت تغییر دارد تا کاربر بتواند تعامل بهتری با آن انجام دهد.

سرفیس دوئو Surface Duo

نوعی گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه لمسی دوگانه است. این دستگاه، اولین دستگاه شرکت مایکروسافت است که سیستم عامل ویندوز را اجرا نمی کند. این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون است و دارای دو صفحه نمایش مجزاست.

مزایای لپ تاپ های سرفیس

شارژ باتری لپ تاپ قطعا از مهم ترین موارد است. قدرت باتری لپ تاپ های سرفیس به مراتب بالاتر از سایر مدل ها حتی لپ تاپ های گیمینگ است. به دلیل استفاده از هارد SSD در این سری ، سرعت شارژ لپ تاپ ها هم افزایش می یابد.

برخلاف چیزی که از لپ تاپ های قدیمی سراغ داریم، سرفیس ها به صورت فشرده هستند و وزن کمتری دارند و دربرابر ضربه آسیب کمتری می بینند. در این لپ تاپ ها خبری از آسیب به بدنه و هارد نیست و تعمیر در آن ها حتی اگر نیاز باشد به آسانی انجام می شود.

اگر از افرادی هستید که مدام در حال نوت برداری هستند، قلم هوشمند و با رزولوشن بالای مدل سرفیس حتما به کارتان می آید.

اگر در دسته برنامه نویسان، طراحان و مهندسین قرار دارید و با نرم افزارهای سنگینی مانند اتوکد، ویژوال استودیو و … کار می کنید، حتما خرید یک لپ تاپ سرفیس را در برنامه آتی خود قرار دهید. پردازنده های قدرتمند این لپ تاپ ها این امکان را برای شما مهیا می کنند که به سادگی به انجام کارهای تخصصی خود بپردازید.

قیمت لپ تاپ استوک سرفیس

در واقع باتوجه به نوسانات موجود در بازار خصوصا بازار لوازم الکترونیکی، امکان قیمت دهی به صورت دقیق برای بعضی از محصولات وجود ندارد. اما محصولات زیادی هم هستند که قیمت آن ها ثابت است. به هرحال قیمت نهایی لپ تاپ استوک سرفیس به مواردی از جمله نوع پردازنده، حافظه ، وزن دستگاه، اندازه و نوع صفحه نمایش و کارایی های دیگر لپ تاپ بستگی دارد. با تمام این موارد شما می توانید برای خرید انواع لپ تاپ استوک سرفیس با شماره های بازرگانی شمال استوک ایران تماس حاصل نمایید.

بازرگانی شمال استوک ایران

بازرگانی شمال استوک ایران بزرگ ترین واردکننده لپ تاپ های استوک و دست دوم در شمال کشور می باشد. در این بازرگانی باکیفیت ترین لپ تاپ های روز دنیا با تکنولوژی پیشرفته اما با قیمت مناسب وارد می شود. تمامی لپ تاپ هایی که برای فروش در نظر گرفته می شوند دارای مهلت تست کیفی و فنی هستند. برندهای گوناگون لپ تاپ در این بازرگانی برای فروش در نظر گرفته ایم. از جمله برندهایی که می توانید برای خرید آن اقدام نمایید شامل ایسوس ، ایسر ، اچ پی و مایکروسافت سرفیس است که بهترین برندهای روز دنیا در زمینه لپ تاپ است. شما می توانید برای خرید انواع لپ تاپ با بهترین کیفیت و ضمانت به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه کنید.