خرید لپ تاپ دست دوم در ساری | خرید لپ تاپ دست دوم سالم در ساری | بازرگانی شمال استوک

بر ما روشن است که در دنیای دیجیتال امروز انجام بسیاری از کارها بدون کامپیوتر ممکن نیست. امروزه با وجود لپ تاپ ها کم تر کسی سیستم های رایانه ای جاگیر را انتخاب می کند. پس وجود یک لپ تاپ در هر خانه الزامی است. اخیرا قیمت انواع لپ تاپ در برندهای مختلف با افزایش چشم گیری نیز همراه بود. قیمت بالای لپ تاپ ها موجب می شوند تا کاربران به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای دست دوم یا کارکرده را دارید. می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در ساری به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی 09111179018 تماس بگیرید.

کاربران برای اینکه بدانید تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم چیست؟ خرید لپ تاپ استوک خوب است؟ لپ تاپ های استوک ایراد دارند؟ و… با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم به همان لپ تاپ کارکرده خودمان گفته می‌شود. شاید هر کدام از ما یکی از آن را در منزل یا محل کارمان داشته باشیم. حقیقت این است که پیدا کردن یک لپ تاپ دست دوم تمیز و سالم همیشه کار راحتی نیست. فرق لپ تاپ استوک با دست دوم نیز همین است. از آن جا که تعداد زیادی از شرکت‌ های فروشگاهی، خدماتی به عنوان برگشت کالا برای مشتریان  قائل هستند. چطبق این قانون مشتریان می توانند به مدت 30 روز بعد از خرید هر محصول آن را به شرکت بازگردانده و تمام پول خود را دریافت کنند. طبیعتا شرکت‌ های فروشنده کامپیوترهای شخصی و لپ‌ تاپ، با حجمی از محصولات مواجه خواهد بود که از حالت آکبند خارج شده ولی برای فروش و استفاده به اندازه کافی تمیز و سالم هستند.
بنابراین فروشندگان، این کالاها را به عنوان لپ‌ تاپ استوک با قیمت هایی بسیار پایین‌تر از قیمت یک لپ‌تاپ آکبند در معرض فروش قرار می‌دهند.

بازرگانی شمال استوک ایران نیز نماینده ی عرضه ی لپ تاپ های استوک می باشد و منظور از لپ تاپ های دست دوم در این مقاله تنها لپ تاپ های مرجوعی و استوک و از این قبیل می باشد.

خرید لپ تاپ دست دوم در ساری | خرید لپ تاپ دست دوم سالم در ساری | بازرگانی شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در ساری | خرید لپ تاپ دست دوم سالم در ساری | بازرگانی شمال استوک

خرید لپ تاپ استوک خوب است؟

لپ تاپ استوک از لحاظ ظاهر و کیفیت کاملا در حد لپ تاپ نو می‌باشند. هیچ گونه خط و خشی ندارند.  لپ تاپ های گرید A که خود دارای دو دسته بندی  A+ و  A++ می‌باشند کاملا در حد نو می‌باشند. شاید فقط یک بار روشن شده اند. لپ تاپ گرید Bنیز از لحاظ عملکرد  هیچ تفاوتی با لپ تاپ گرید A  ندارند. آنچه باعث شده در این گروه قرار بگیرد ظاهر لپ تاپ است. شاید دارای خط و خش و یا ترک خوردگی سطحی در بدنه خود باشند. گاهی حتی دیده نمی‌شوند و شما متوجه آن ها هم نمی شوید. در نتیجه با وجود لپ تاپ های استوک شما می‌توانید یک لپ تاپ بسیار خوب را با قیمتی عالی تهیه کنید.

لپ تاپ های استوک ایراد دارند؟

شاید فکر می کنید که که لپ تاپ های استوک حتما به دلیل یک ایراد یا نقص فنی در قطعات بازگردانده شده اند. واقعیت این است که این لپ تاپ ها در بیشتر مواقع هیچ مشکلی ندارند. شاید مشتری به دلایل شخصی بعد از خرید لپ تاپ را عودت می دهد.  در واقع لپ تاپ هایی که با عنوان استوک شناخته می شوند، لپ تاپ های باز شده ای هستند که سازنده یا فروشنده دیگر نمی تواند آن ها را با عنوان لپ تاپ آکبند به فروش برساند.

 در نتیجه در ساخت لپ تاپ های استوک نیز به همان اندازه از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده شده و آنها نیز دقیقا مانند یک لپ تاپ غیر استوک کار می کنند.

مشتریان و متقاضیان با خرید لپ تاپ دست دوم در ساری از بازرگانی شمال استوک ایران،  می توانند از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرند.

مزایا خرید لپ تاپ دست دوم استوک

با توجه به مزایای خرید لپ تاپ دست دوم استوک که به شما خواهیم گفت می توانید یک لپ تاپ استوک فوق قوی و با کیفیت تهیه کنید.

  • بسیار پرقدرت می باشند.
  • از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  • از مواد اولیه و قطعات با کیفیت تری برای ساخت آن ها استفاده شده است.
  • طول عمر مفید این دستگاه ها قابل قبول می باشد.
  • کارایی بیشتری نسبت به لپ تاپ های نو دارند.
خرید لپ تاپ دست دوم در ساری | خرید لپ تاپ دست دوم سالم در ساری | بازرگانی شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در ساری | خرید لپ تاپ دست دوم سالم در ساری | بازرگانی شمال استوک

برند هایی قابل دسترس لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک محدود به برند یا مدل به خصوصی نمی شوند. می توان لپ تاپ های استوک را در برند های مختلف، حتی برند های برجسته ای مانند دل، ایسوس و مک نیز خریداری کرد.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ارائه مشاوره های کاربردی
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

این ها تنها بخشی از خدمات و مشتری مداری این شرکت می باشد. شما برای اطمینان فقط کافیست در صورت نیازمند بودن به محصولات این کلینیک سری به فروشگاه بزنید

بازرگانی شمال استوک ایران

در بازرگانی شمال استوک ایران تمامی سیستم ها و لپ تاپ های استوک و قطعات آن ها با کیفیت تضمینی وارد می شوند. تست های لازم درباره این محصولات ، پیش از عرضه در فروشگاه انجام می شود تا سلامت کیفی و کمی محصول برای مشتریان به اثبات برسد. در واقع رضایت خریداران در اوضاع اقتصادی حال حاضر کشور یکی از دغدغه های اصلی بازرگانی شمال استوک است. این شرکت در این راستا تمام تلاش خود را می کند تا محصولاتی با ضمانت و کیفیت به متقاضیان عرضه نماید. شما می توانید بعد از تحقیقات لازم و پرس و جو با خیال راحت برای خرید لپ تاپ دست دوم در ساری اقدام نمایید.

تماس با ما

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر در ارتباط باشید. افراد و مشاوران در این بازرگانی همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشند:

09111179018