راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی | خرید لپ تاپ استوک مهندسی | لپ تاپ مهندسی

این مسئله به اثبات رسیده است که یک مهندس عالی برای رسیدن به موفقیت بیشتر به دو عامل نیاز دارد. گزینه‌ی اول دانش فنی لازم، دیگری داشتن یک ابزار قدرتمند است. مسلما این ابزار، لپ تاپ است. این موضوع نیز برای شما کاملا روشن می باشد که محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین لپ تاپ‌های مهندسی، دارای قیمت بالاتری هستند. زیرا لپ تاپ‌های مهندسی می بایست علاوه بر کیفیت، دارای سخت افزار قدرتمند و به روز باشد. شاید شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ مهندسی نو از یک برند معروف را ندارید. در نتیجه تصمیم به خرید لپ تاپ استوک دارید و اطلاعی در این خصوص ندارید؛ جای نگرانی نیست. زیرا بازرگانی شمال استوک ایران در این مقاله راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی می باشد.

درست است که کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قدرتمند باعث می‌شود تا کاربر سال‌ها بدون نگرانی بتواند از لپ تاپ استفاده کند. اما ممکن است به هر دلیلی قدرت خرید یک لپ تاپ مهندسی پرقدرت را نداشته باشید. بدین ترتیب بهترین گزینه لپ‌تاپ های استوک می‌باشند.

بازرگانی شمال استوک ایران وارد کننده لپ تاپ های استوک مهندسی نیز می باشد. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی تماس بگیرید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸

لپ تاپ استوک چیست؟

در ابتدا به این مسئله بپردازیم که لپ تاپ استوک چیست و با لپ تاپ های کارکرده و دست دوم متفاوت است یا خیر.

لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شوند که به عنوان لپ تاپ نمونه، داخل ویترین مغازه های کشورهای اروپایی و امریکایی استفاده شده اند. همچنین لپ تاپ های استوک، لپ تاپ هایی هستند که افراد خریداری کرده و به هر دلیلی مرجوع کرده اند. این لپ تاپ ها تنها از کارتون خارج شده و به شرکت سازنده برگشت داده می شوند. برخی از این لپ تاپ های برگشتی فقط از کارتون بیرون آمده اند و برای یک بار هم روشن نشده اند. در نتیجه به لپ تاپ های دست نخورده‌ی مرجوعی به نمایندگی ها و انبار شده، لپ تاپ استوک می گویند .

با خرید لپ تاپ استوک در واقع میشودهگفت شما صاحب تقریبا یک لپ تاپ نو شده‌اید. زیرا این لپتاپ ها کارکرده نیستند و یک لپ تاپ تقریبا نو هستند. از آن جا که لپ تاپ های استوک کیفیت برابر با لپ تاپ های نو و قیمت کمتری دارند؛ همواره به مشتریان پیشنهاد داده می شود. لپ تاپ های استوک طرفداران خاص خود را دارد، زیرا علاوه بر قطعات با کیفیت و ظاهر سالم این لپ تاپ ها قیمت پایین تری نیز دارند.

تمامی توضیحات داده شده شامل حال لپ تاپ استوک مهندسی نیز می شود.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی | خرید لپ تاپ استوک مهندسی | لپ تاپ مهندسی
راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی | خرید لپ تاپ استوک مهندسی | لپ تاپ مهندسی

لپ تاپ مهندسی

شاخه علوم مهندسی دارای گرایش های فراوانی است. هر رشته نیز نیازمند تخصص خاص خود است. بدین ترتیب در طول زمان تحصیل و حتی پس از ورود به بازارکار با توجه به تخصصشان لازم است از نرم افزارهایی مخصوص استفاده شود. از آن جایی که برای یادگیری و درآمدزایی در هر شاخه از رشته‌ی مهندسی می بایست از لپ‌تاپ مناسبی استفاده کرد؛ ما با توجه به گرایش های مختلف مهندسی، آن را به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرده ایم:

  1. مهندسی های نیازمند شبیه سازی: مهندسان گرایش های مهندسی معماری، مهندسی معدن، مهنسی مکاینیک، مهندسی هوا فضا، مهندسی برق و… که نیاز دارند که پروژه یا طرح مد نظر خود را شبیه سازی کنند. این شبیه سازی های عموما پایه‌ی گرافیکی دارند. پس نیاز است که لپ تاپ مد نظر خود را با توجه به این فاکتور انتخاب نمایند.
  2.  مهندسی های نیازمند پردازش: مهندسان گرایش های مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی نفت و … به لپ تاپی نیاز دارند که پردازشگر باشد. اما فاکتور اصلی برای انتخاب لپ تاپ مناسب مهندسی مناسب این گروه، فاکتور پردازش است.
  3. مهندسی های نیازمند ارائه: مهندسان گرایش های مهندسی صنایع، مهندسی معدن، مهندسی کشاورزی و … که عموما درباره مسائل و راه حل ها صحبت می کنند. اکثر افرادی که در این گرایش ها مشغول به کار هستند نیاز دارند که در جلسات و سمینارها مسائل را توضیح و ارائه کنند. لپ تاپی که این دسته باید انتخاب کنند، باید دارای ویژگی های خاص خود باشد.

خصوصیت انواع لپ‌تاپ مهندسی مناسب انواع گرایش‌ها

در درجه ی اول ببینید شما جز کدام دسته از گرایش های شبیه سازی، پردازش و ارائه هستید. برای هر دسته فاکتورهای متفاوتی مد نظر است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

لپ تاپ مهندسی پردازشی:

لپ تاپی که برای کارهای پردازشی انتخاب می شود دارای سه شاخصه اصلی، سی‌پی‌یو، رم و هارد است. کار اصلی پردازش را سی‌پی‌یو بر عهده دارد. سی‌پی‌یو ها مدل های متنوعی دارند. همچنین هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارد. برای انتخاب یک پردازنده مناسب باید به نکاتی مثل سری پردازنده، نسل پردازنده، نوع پردازنده، فرکانس پردازنده، مقدار کش پردازنده و تعداد هسته پردازنده توجه کرد. برای اینکه لپ تاپ سرعت پردازش بالاتری داشته باشد؛ علاوه بر پردازنده قدرتمند نیاز است که از یک رم قوی و یک هارد پر سرعت کمک گرفت. کار رم این است که داده ها و اطلاعات مربوط به پردازش را در خود ذخیره کند و در صورت نیاز در اختیار CPU قرار دهد. هر چه مقدار این حافظه موقت بیشتر باشد به سرعت پردازش کمک بیشتری می کند.

لپ تاپ مهندسی مناسب شبیه سازی:

این دسته از لپ تاپ های علاوه بر مواردی که در قسمت قبل گفته شد، نیاز دارند که از یک کارت گرافیکی مجزا برای پردازش تصویر استفاده کنند. اغلب شبیه سازی ها پایه ی گرافیکی دارند. لذا حتما باید از یک کارت گرافیکی قوی استفاده شود. هنگام انتخاب یک کارت گرافیکی مناسب نکاتی مثل حافظه گرافیکی مجزای کارت گرافیک و نوع کارت گرافیک را باید مد نظر داشت.

لپ تاپ مهندسی مناسب ارائه:

برای این دسته از مهندسان سخت افزار در اولویت دوم قرار دارد. ویژگی های مانند لمسی بودن لپ تاپ، پشتیبانی از قلم و داشتن درگاه های متنوع در اولویت است. البته برند لپ تاپ نیز بسیار اهمیت دارد. چراکه اغلب کاربرد این لپ تاپ ها در جلسات و ارائه هاست. پس لازم است از برندهای لاکچری و گران قیمت استفاده کرد.

آیا مک‌بوک ها بهترین پیشنهاد برای خرید لپ تاپ مهندسی می‌باشند؟

درست است که مارک اپل از مارک های بسیار محبوب حال حاضر در دنیا است. اما از طرفی هم گران ترین برند بازار است. همچنین سیستم عامل مک بوک ها، از اغلب نرم افزارهای مهندسی پشتیبانی نمی کنند. پس انتخاب مناسبی نیستند.

لپ تاپ های مایکروسافت انتخاب بهتری هستند. چراکه هم نمایشگر لمسی دارند، هم هماهنگی بسیار خوبی بین سخت افزار و نرم افزار آن حاکم است. اما بازهم به دلیل قیمت بالای آن ها برای کارهای مهندسی توصیه نمی شود.

لپ تاپ های تبلت شو نسبت به دو مورد قبل انتخاب بهتری هستند. هم دارای بازه قیمتی مناسبی هستند، هم سخت افزار قدرتمندی دارند. اما ضعف اصلی آن ها درگاه های کم و عدم پشتیبانی از خروجی های مختلف است.

برای کارهای مهندسی نیاز به یک لپ تاپ قوی داریم؟

پاسخ این سوال بستگی به استفاده شما دارد، بسیاری از برنامه‌های سنگین نیاز به یک لپ تاپ مهندسی با مشخصات قدرتمند و رده‌بالا دارند. به همین دلیل بهتر است ابتدا برنامه‌هایی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید مشخص کرده و بعد بسته به همان‌ها مشخصات را تعیین کنید.

برند‌های پرفروش لپ تاپ های مهندسی

لپ‌تاپ‌های دل، اپل و اچ‌پی از جمله برترین لپتاپ های مهندسی هستند و بیشتر کاربرانی که با برنامه‌هایی مثل اتوکد و سالیدورکس سر و کار دارند به سراغ آن‌ها می‌روند.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی | خرید لپ تاپ استوک مهندسی | لپ تاپ مهندسی
راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی | خرید لپ تاپ استوک مهندسی | لپ تاپ مهندسی

قیمت لپ تاپ استوک مهندسی

قیمت لپ تاپ استوک مهندسی تحث تاثیر یک سری عوامل می باشد. این عوامل عبارتند از:

  • برند و مدل پردازنده بنیان گذار کل ساختار سخت افزار لپ تاپ است وتمام قطعات بر اساس آن انتخاب می شوند پس بدون شک اصلی ترین و مهم ترین عاملی که می تواند در قیمت لپ تاپ استوک مهندسی موثر باشد cpu آن است.
  • کارت گرافیک نیز از جمله عوامل مهم در قیمت لپ تاپ استوک مهندسی می باشد.
  • قطعه سومی که در قیمت لپ تاپ استوک مهندسی موثر می باشد؛ قیمت هارد آن است. لپ تاپ هایی که دارای حافظه SSD هستند درمقایسه با لپ تاپ های که از حافظه HDD برخوردار هستند قیمت بالاتری دارند. چون سرعت حافظه SSD بسیار بیشتر از HDD است که دارای تکلونولوژی قدیمی تر است.
  • هر چه صفحه نمایش لپ تاپ استوک مهندسی بزرگتر باشد، هزینه ی تولید آن بیشتر است. پس قیمت آن نیز بیشتر است. از لحاظ تکنولوژی ساخت صفحه نمایش، تکنولوژی LED  نسبت به تکنولوژی LCD  جدیدتر است پس لپ تاپی با تکنولوژی LED دارای قیمت بیشتری است.
  • عوامل دیگری که بر روی قیمت لپ تاپ استوک مهندسی موثر است می توان به مواد به کار رفته در بدنه ی لپ تاپ و تعداد پورت های آن اشاره کرد.
  • قیمت ارز مثل قیمت دلار تاثیر چشمگیری در قیمت لپ تاپ استوک مهندسی دارد.
  • قطعا برند لپ تاپ استوک مهندسی هم در قیمت لپ تاپ تأثیر دارد. برای مثال شرکت اپل که از جدید ترین تکنولوژی ها و همچنین همه ی اصول را در سخت افزار لپ تاپ در نظر می گیرد. پس قیمت آن هم نسبت به بقیه ی برند ها بیشتر است.

بهترین لپ تاپ استوک مهندسی

عوامل اصلی برای انتخاب بهترین لپ تاپ مهندسی، کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قدرتمند است. لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی با تنوع مدل زیاد گزینه‌ی مناسبی برای کارهای مهندسی هستند.

با توجه به این مشخصه‌ها بهترین انتخاب، لپ تاپ استوک سری لپ تاپ های زد بوک، ThinkPad و Precision است که دارای مزیت زیر می باشند:

  1. کیفیت ساخت بالا
  2. تنوع سخت افزار و مدل
  3. قابلیت ارتقای سخت افزار
  4. طراحی شده برای کار در شرایط بامتعارف
  5. قیمت مناسب

خرید لپ تاپ استوک مهندسی

می توانید جهت تهیه لپ تاپ استوک مهندسی خوب و ارزان قیمت بازرگانی شمال استوک ایران که وارد کننده لپ تاپ های استوک مهندسی می باشد را انتخاب کنید. این بازرگانی با ارائه بهترین لپ تاپ های مناسب مهندسی برق، مکانیک، عمران و کامپیوتر و … تا حد زیادی توانسته است با قیمت هایی پایین تر از بازار با سایر رقیبان رقابت کند.. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی

با توجه به جزئیات گفته شده در این مقاله سه عامل مهم برای انتخاب یک لپ تاپ مهندسی مناسب که از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، عبارتند از: پردازنده، حافظه رم و کارت گرافیک. اغلب نرم‌افزارهای تخصصی در رشته‌های مهندسی برای کامپیوترهایی طراحی شده‌اند که حداقل پیش‌نیازهای لازم را از نظر این سه مؤلفه دارا باشند.

به طور کلی در نظر داشته باشید که در صورتی که لپ تاپ مورد نظر ضعیف یا قدیمی باشد، نصب و اجرای این برنامه‌ها تقریبا غیرممکن شده و عملاً دانشجو نمی‌تواند از لپ تاپ استفاده کند. سایر عوامل نیز با اینکه از اهمیت پایین‌تری برخوردارند، اما بهتر است در انتخاب یک لپ مناسب مهندسی، همه پارامترهای ذکر شده در این مقاله را درنظر بگیرید زیرا بازرگانی شمال استوک ایران در این مقاله بهترین راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی  برای شما می باشد. علاوه برآن خودش وارد کننده لپ تاپ های استوک مهندسی نیز است.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

گفتیم که لپ تاپ مهندسی باید به اندازه‌ای قدرتمند باشد که کاربران بتوانند برای استفاده روزمره روی آن حساب باز کنند. در پایان می گوییم که وزن و اندازه آن‌ها هم نباید از حد معینی بیشتر باشد، طوری که نتوانید آن را به راحتی حمل کنید. برترین و بهترین لپ تاپ های مهندسی، لپتاپ هایی هستند که توانستند تعادل کافی را میان قدرت و قابل حمل بودن ایجاد کنند.

شما با ما که وارد کننده لپ تاپ های استوک مهندسی هستیم، می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، صاحب لپ تاپ استوک مهندسی شوید. پس اگر مایل به خریدن لپ تاپ استوک مهندسی یا دریافت راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی توسط پشتیبانی شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  واقع در استان مازندران هستید، با شماره‌ی زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

تماس با ما :

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸