خرید لپ تاپ استوک در بهشهر | خرید لپ تاپ استوک | لپ تاپ استوک | شمال استوک

آیا شما هم به تازگی کمبود یک لپ تاپ با کیفیت را در زندگی رو زمره حس می کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ولی قیمت بالای لپ تاپ شما را از خریدن آن باز می دارد، چاره کار نزد ماست. با وجود لپ تاپ های استوک دیگر لازم نیست نگران قیمت بالای لپ تاپ های نو باشید. تا به حال کلمه ی استوک به گوشتان خورده؟ می دانید لپ تاپ استوک چیست؟ می دانید چه تفاوتی با لپ تاپ دست دوم و لپ تاپ نو دارد؟ قبل از هر  چیزی ما شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  واقع در  استان مازندران را به شما معرفی می کنیم. شما برای خرید لپ تاپ استوک در بهشهر می توانید به این بازرگانی اعتماد کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. به هیچ عنوان لپ تاپ های کارکرده و دست دوم در این بازرگانی به فروش نمی رسد.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره و… می توانید با شماره ای که در ادامه قید شده است؛ تماس بگیرید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸

اگر سوال هایی مثل این که لپ تاپ استوک چیست؟ مفهوم گرید در لپ تاپ استوک چیست؟ این لپ تاپ ها چه مزایایی دارند و…. در ذهنتان شکل گرفته است.

برای پاسخ به همه ی سوالات و رفع تمامی ابهامات کافی است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شود که، یا به عنوان لپ تاپ نمونه داخل ویترین مغازه استفاه شده اند. یا لپ تاپ هایی هستند که افراد خریداری کرده و به هر دلیلی مرجوع کرده اند. از آن جا که به عنوان لپ تاپ کار کرده تلقی می شوند به شرکت سازنده برگشت داده می شوند.در نظر داشته باشید که برخی از این لپ تاپ های برگشتی فقط از کارتون بیرون امده اند و برای یکبار هم روشن نشده اند. همچنین کالاهای مازاد یا دست نخورده مرجوعی نمایندگی ها و انبار شده را کالای استوک می گویند .

با خرید لپ تاپ استوک در واقع می شود گفت شما تقریبا صاحب یک لپ تاپ نو خواهید شد. چون این لپ تاپ ها بسیار کم کارکرد هستند. پس کالای استوک یک کالای تقریبا نو است.

از آن جا که این محصولات کیفیت برابر و قیمت کمتری را به مشتریان پیشنهاد می دهند همواره طرفداران خاص خود را دارد.

مفهوم گرید در لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک موجود در بازار در چند رده بندی یا همان گرید مختلف طبقه بندی می شوند. در واقع این طبقه بندی مقیاس ارزش یابی محصولات استوک می باشد که در امر خرید به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. درجه و گرید بندی محصولات استوک روشی استاندارد در صنعت it برای توصیف وضعیت سخت افزاری و ظاهری کالا به خریدار می باشد.

خرید لپ تاپ استوک در بهشهر | خرید لپ تاپ استوک | لپ تاپ استوک | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در بهشهر | خرید لپ تاپ استوک | لپ تاپ استوک | شمال استوک

درجه بندی لپ تاپ های استوک

  1. پ تاپ  استوک درجه A++:لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوب و سالمی دارند. دارای کمترین خط و خش هستند.
  2. لپ تاپ استوک درجه A+: شاید دارای خط و خش جزئی باشند اما به اندازه ای که قابل چشم پوشی هستند. این لپ تاپ ها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند. لپ تاپ استوک درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است.
  3. لپ تاپ استوک درجه B :لپ تاپ های این رده دارای خط و خش ، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند. این کالا ها سالم و اصلی بوده و از نظر کارکرد؛ عملکرد و  سالم بودن تفاوت زیادی با لپ تاپ درجه ی A ندارند. لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B  قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A  دارند و مقرون به صرفه تر هستند.

مزایای خرید لپ تاپ استوک

از جمله مزایای مهمی که می توان برای خرید لپ تاپ استوک عنوان کرد، موارد زیر است :

  1. لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپ نو دارای قیمتی بسیار پایین تر است.
  2. لپ تاپ های استوک دارای سه درجه بندی هستند و شما متناسب با قدرت خریدتان می توانید آن ها را خریداری کنید.
  3. این نوع لپ تاپ دارای قابلیت استفاده در شرایط و ساعات کاری بالا هستند ، به گونه ای که برخی از لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های نو دارای طول عمر بیشتری هستند.
  4. قدرتمندی لپ تاپ استوک بیشتر از لپ تاپ نو بوده و در بیشتر مواقع در کنار قدرت بالا دارای کیفیت بالایی هستند.
خرید لپ تاپ استوک در بهشهر | خرید لپ تاپ استوک | لپ تاپ استوک | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در بهشهر | خرید لپ تاپ استوک | لپ تاپ استوک | شمال استوک

خرید لپ تاپ استوک در بهشهر

تمیز بودن ظاهر یک لپ‌تاپ استوک، دلیل بر سلامت کامل قطعات سخت‌افزاری آن نیست. هنگام خرید لپ‌ تاپ‌ استوک لازم است که دقت زیادی به خرج دهید و از سلامت کامل سخت افزار هم مطمئن شوید. یا این که گول قیمت را نخورید.

اینکه تا یک لپ تاپ استوک ارزان دیدید نباید برای خرید آن طمع کنید. یا از طرف دیگر گرانی از حد لپ تاپ استوک دلیل برکیفیت بالای آن نمی باشد. نکته ای که در قیمت لپ تاپ استوک حائز اهمیت است این است که، از کدام بازرگانی و یا نمایندگی خرید می کنید. توجه داشته باشید که همواره از نمایندگی ، بازرگانی و مراکز معتبر پخش و فروش لپ تاپ استوک خریداری کنید.

مشتریان و متقاضیان برای خرید لپ تاپ استوک در بهشهر از بازرگانی شمال استوک ایران، می توانند از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرند.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

قبلا نیز به آن اشاره کردیم لپ تاپ استوک در واقع کالاهای مرجوع شده هستند. از لحاظ سخت افزاری و قطعات به کار رفته در تولید آن ها، تفاوتی با مدل های اصلی تولید شده ندارند. شما می توانید بعد از پرس و جو با خیال راحت برای خرید لپ تاپ استوک در بهشهر بازرگانی شمال استوک را انتخاب نمایید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸