خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک ایران

امروزه انتخاب و خرید لپ تاپ مناسب کار سختی می‌باشد. در نتیجه نیاز به یک راهنمای جامع و مناسب دارد. از آن جایی که طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌ها وجود دارد؛ باعث می‌شود خرید لپ تاپ مناسب کار سختی شود. چیزی که حائز اهمیت می باشد؛ این موضوع است که شما در قدم اول باید نیازهای خود را مشخص کنید.دای از همه ی این مسائل قیمت بالای لپ تاپ ها را نمی توان انکار کرد. برای این قیمت بالا نیز چاره ای است. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای دست دوم یا کارکرده را دارید؛ جای نگرانی نیست. زیرا شما عزیزان می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در بهشهر به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

ممکن است برخی کاربران به لپ تاپ های دست دوم اکتفا می کنند. اما این لپ تاپ ها اکثرا قابل اعتماد نیستند.

مسئله ای که نیاز است بدانید این است که؛ بازرگانی شمال استوک ایران فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. پس اصطلاح دست دوم در این مقاله به معنی لپ تاپ های کار کرده نمی باشد. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

 

تا به اینجای مقاله شاید خیلی از شما کاربران سوال هایی در ذهنتان شکل بگیرد. از جمله تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم. اینکه اصلاخرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه. و…

برای رفع تمامی ابهامات با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

فرق لپ‌ تاپ استوک با دست دوم

اصلی‌ ترین فرق لپ تاپ استوک با دست دوم در استهلاک قطعات داخلی آن است. بر این اساس لپ‌تاپ دست دوم از نظر فنی و قطعات داخلی ممکن است به مقدار کم یا زیاد مستهلک محسوب شود در حالی که این مورد در لپ تاپ های استوک به سختی دیده می‌شود.
از طرفی شما می‌توانید لپ تاپ استوکی را بیابید که کاملا سالم و تمیز باشد و هیچ تفاوتی با مدل آکبند آن نداشته باشد. اما لپ تاپ دست دوم لپ تاپی است که مدتی کارکرده و هیچگاه هم‌ ردیف با یک لپ تاپ آکبند قرار نمی‌گیرد. این دومین فرق لپ‌تاپ استوک با دست دوم محسوب می‌شود.

شاید بپرسید چگونه لپ تاپ استوک هم ردیف لپ تاپ آکبند می باشد. از آن جایی که در سرتاسر جهان تعداد زیادی از شرکت‌ های فروشگاهی، خدماتی را به عنوان برگشت کالا برای مشتریان خود قائل هستند و طبق این قانون مشتریان می توانند به مدت 30 روز بعد از خرید هر محصول آن را به شرکت بازگردانده و تمام پول خود را دریافت کنند.
فروشندگان این کالاها را به عنوان لپ‌ تاپ استوک با قیمت هایی بسیار پایین‌تر از قیمت یک لپ‌تاپ آکبند در معرض فروش قرار می‌دهند.

خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک ایران

مفهوم گرید های A, B, C, D و R در لپ تاپ استوک

گرید بندی یک مقیاس برای ارزش یابی محصولات استوک شامل لپ تاپ استوک , کامپیوتر استوک و تمام لوازم جانبی آن دسته می‌باشد که کمک بسیار زیادی در صحت خرید به شما می‌دهد. این درجه ها اعتماد مشتری را برای خرید مطمئن از فروشگاه جلب می‌کند و خرید مطمئنی را می‌سازد.

گرید بندی لپ تاپ استوک

گرید R: این درجه نوید وجود یک محصول نو همراه با کارتن را به شما می دهد , که دارای یکسال گارانتی برای شما نیز خواهد بود.دلیل فروش این محصول را می توان باز شدن آن و نپسندیدن آن توسط مشتری دانست.

درجه A+++: لپ تاپ ها کاملا بدون خط و خش و بسیار تمیز می باشند و دارای جعبه بوده و در واقع کارکردی بسیار کم داشته و هیچ گونه تفاوتی با اجناس نو ندارند.

 A++:لپ تاپ های این گرید بدون خط و خش بوده و بسیار تمیز می باشد اما کارتن و جعبه ندارند.

گرید A+:لپ تاپ های گرید پلاس در مفهوم واقعی گرید ها در محصولات استوک نیز بسیار تمیزند. اما خط و خش بسیار جزیی دارند. این خط و خش با دقت زیاد مشخص هستند و از نمای دوردیده نمی شود و کارتن و جعبه ندارند.

گرید A: لپ تاپ های دارای خط و حش جزئی و در برخی موارد رنگ پریدگی بسیار کم در قسمت های کوچکی از دستگاه که خیلی به چشم دیده نمی شود.

درجه B : لپ تاپ های درجه B ممکن است دارای ساییدگی سطح خارجی نسبت به واحدهای درجه A باشد.

گریدC: لپ تاپ های درجه C کاملاً آزمایش شده و کاملاً کاربردی هستند. ممکن است دارای خراش های متعدد و یا بیش از حد بر روی بدنه لپ تاپ ، تراشه های رنگی بزرگ و… باشد.

گرید D: دارای نقص غیرقابل انکار هستند یا از نظر زیبایی عیب دارند. واحدها فقط برای قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.

 

خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک ایران

خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر

شرکت بازرگانی شمال استوک پیش از این که دستگاه‌ها را برای فروش عرضه کنند؛ آن‌ها را از نظر سلامت باتری، هارد، نمایشگر، اسپیکر و دیگر سخت‌افزارهای قابل تغییر، بررسی می‌کنند تا در صورت نیاز، قطعات معیوب را تعویض کنند.در نتیجه شما برای خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر می توانید به شرکت بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد کنید. جهت مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره نیز می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

از آن جایی که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، صاحب دستگاهی مناسب و ایده‌آل شوید. اگر مایل به خریدن لپ تاپ های دست دوم یا استوک هستید شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  واقع در استان مازندران را به شما معرفی می کنیم که برای خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر می توانید به این بازرگانی اعتماد کنید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸