خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

این مسئله که گستردگی بازار کامپیوترهای قابل‌حمل بسیار زیاد است را نمی توان انکار کرد. همین مسئله انتخاب و خرید را برای کاربران بسیار سخت کرده می کند. متاسفانه این روز ها شاهد هستیم که به دلیل نوسانات بازار و قیمت دلار این روزها خرید لپ تاپ به یک چالش بزرگ تبدیل شده است. خیلی از کاربران به ‌دنبال خرید لپ‌تاپ ارزان هستند. سپس با کمی تحقیق متوجه خواهند شد که لپ‌ تاپ‌ ها از آن دسته تجهیزاتی هستند که ملاک شان قیمت نیست. بلکه کارکرد آن است. همه ی این ها دست به دست هم داده اند تا امروزه کاربران بیشتر به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا می کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. می توانید برای خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید.

از آن جایی که  دانستن این که از کجا و چه مرجعی می توان بهترین لپ تاپدست دوم یا استوک را با بهترین قیمت موجود پیدا کرد نیز چالش دیگری است. ما بازرگانی شمال استوک را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که با این شرکت بهترین خرید را تجربه می کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. پس اصطلاح دست دوم در این مقاله به معنی لپ تاپ های کار کرده نمی باشد.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸

تا به اینجای مقاله شاید خیلی از شما کاربران سوال هایی در ذهنتان شکل بگیرد. از جمله تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم. اینکه اصلاخرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه. ممکن است لپ تاپ های استوک ایراد داشته باشند؟ و…

برای رفع تمامی ابهامات با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ استوک یا لپ تاپ دست دوم

شاید شما هم فکر می کنید لپ تاپ استوک به لپ تاپ های کارکرده یا دست دوم گفته می شود . اما  در واقع اینطور نیست.
چرا که در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و آمریکایی مشتریان پس از خرید لپ تاپ می توانند کالای خریداری شده را تا مدت ۳۰ روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. در صورت بازگشت لپ تاپ، کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمی شود. بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمی شوند.

لپ تاپ های مرجوعی که مستقیما به انبار فرستاده می شوند؛ پس از انبار کردن، درجه بندی شده و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. پس ممکن است شما لپ تاپ استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد. این کالا از درجه ی A است.

خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

درجه بندی های لپ تاپ استوک چیست؟

در هنگام خرید لپ تاپ  های استوک به اصطلاح گرید لپ تاپ استوک بر می خورید. بدان معنا که لپ تاپ های استوک بر اساس وضع ظاهری و میزان استفاده ای که از آنها شده است به چند دسته تقسیم می شوند. به این تقسیم بندی گرید های لپ تاپ استوک می گویند.

درجه بندی لپ تاپ های استوک

  1. گرید A++: این لپ تاپ ها کاملا تمیز هستند و  با open box تفاوتی ندارد .
  2. گرید A+: لپ تاپ هایی که در این گرید قرار دارند دارای خط و خشی بسیار جزئی دارند.
  3. درجهA : لپ تاپ های این رده دارای وضعیت ظاهری بسیار تمیز بوده و معمولا فاقد خط وخش می باشند ، حتی بعضی ها با نو فرقی ندارند  .این کالا ها کم کارکرد بوده و کارکرد کمتر از ۶ ماه دارند.
  4. درجه B :لپ تاپ های این رده دارای خط و خش، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند. این کالا ها سالم و اصلی بوده و از نظر کارکرد، عملکرد و سالم بودن هیچگونه تفاوتی با محصولات درجه ی A ندارند. لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B  قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A  دارند. در نهایت مقرون به صرفه تر نیز هستند.
  5. درجه C :علاوه بر خط و خش بسیار و هاله ها پیکسل های سوخته نیز در نمایشگر لپ تاپ وجود دارد.

مزایای  لپ تاپ های استوک چیست؟

مزیت کلی خرید لپ تاپ ها قابلیت حملبودن  آن ها می باشد. چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید. از طرفی دیگر یک رایانه رومیزی به همراه کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند. درصورتی که لپ تاپ ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند شما می توانید پس از استفاده، آن ها را در هرجایی نگهداری کنید .

اما مهم ترین و اصلی ترین  عامل برای انتخاب یک لپ تاپ استوک اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک وآکبند است. این تفاوت در کم ترین حالت از چند برابر شروع می شود. در صورتی که کیفیت کاری آن تفاوتی ندارد. گاهی اوقات اختلاف قیمت به ده ها برابر هم می رسد.

خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر

توجه داشته باشید که هنگام خرید لپ تاپ دسته دوم  پیش از پرداخت مبلغ، دستگاه را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید مشکلی ندارد. علاوه بر آن از فروشنده بخواهید به شما رسید لپ‌تاپ را بدهد. به این ترتیب مطمئن می‌شوید که او لپ‌تاپ را از فروشگاه معتبری خریداری کرده و دستگاه دزدی نیست.

برای خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر می توانید به شرکت بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد کنید. جهت مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره نیز می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

از آن جایی که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، صاحب دستگاهی مناسب و ایده‌آل شوید. اگر مایل به خریدن لپ تاپ های استوک هستید شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  واقع در استان مازندران را به شما معرفی می کنیم که برای خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر می توانید به این بازرگانی اعتماد کنید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸