بازرگانی شمال استوک ایران

جدیدترین کالاها
بازرگانی شمال استوک ایران - بازرگانی شمال استوک ایران
بازرگانی شمال استوک ایران
بازرگانی شمال استوک ایران
مشاهده همه محصولات
بازرگانی شمال استوک ایران
بازرگانی شمال استوک ایران
بازرگانی شمال استوک ایران
بازرگانی شمال استوک ایران
لوازم جانبی
آخرین خبرها مشاهده خبرهای بیشتر
مقالات آموزشی مقایسه آیفون 14 پرو با 13 پرو
مقایسه آیفون 14 پرو با 13 پرو
شنبه 12 اسفند 1402
مقالات آموزشی کول پد لپ تاپ چیست + مزایا و راهنمای خرید
کول پد لپ تاپ چیست + مزایا و راهنمای خرید
شنبه 5 اسفند 1402
مقالات آموزشی لپ تاپ، راهنمای جامع خرید لپ تاپ
لپ تاپ، راهنمای جامع خرید لپ تاپ
چهارشنبه 2 اسفند 1402
مقالات آموزشی تاریخچه کامپیوتر: سفری از چرتکه تا هوش مصنوعی
تاریخچه کامپیوتر: سفری از چرتکه تا هوش مصنوعی
یکشنبه 29 بهمن 1402
لپ تاپ استوک گیمینگ بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2023
بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2023
دوشنبه 27 آذر 1402
بازرگانی شمال استوک ایران راهنمای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ
راهنمای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ
شنبه 21 آبان 1401
بازرگانی شمال استوک ایران راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی
راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی
شنبه 26 شهریور 1401
بازرگانی شمال استوک ایران خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر
خرید لپ تاپ دست دوم در بهشهر
پنج‌شنبه 17 شهریور 1401
بازرگانی شمال استوک ایران خرید لپ تاپ استوک در بهشهر
خرید لپ تاپ استوک در بهشهر
سه‌شنبه 1 شهریور 1401
بازرگانی شمال استوک ایران خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر
خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر
چهارشنبه 26 مرداد 1401

لپ تاپ استوک

عده ای با شنیدن نام استوک به این می اندیشند که آن محصول دست دوم بوده و دیگر قابلیت و کارایی ندارد. اما حقیقت چیز دیگری است. لپ تاپ های استوک و یا دست دوم در واقع لپ تاپ هایی هستند که زمان فروش آن ها در کشورهای خارجی به پایان رسیده است. شاید در هنگام خرید لپ تاپ های استوک شما نتوانید رنگ و طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید اما قطعا قیمت های پایین تر این محصولات ، نظر شما را جلب خواهد کرد. لپ تاپ های استوک و دست دوم باگارانتی دارای سه درجه بندی هستند که قیمت آن ها را تعیین می کند. یک نکته جالبی که وجود دارد این است که بعضی از لپ تاپ های استوک یا اصلا کار نکرده اند یا تنها ۳۰ روز کارکرد داشته اند با این حال قیمت آن ها یک سوم قیمتهای واقعی شان است. موضوع جالب دیگری نیز در این بین رایج است و آن اینکه کشورهای اروپایی به خریداران لپ تاپ این امکان را می دهند که اگر تمایل داشته باشند در مدت ۱ ماه دستگاه را مرجوع کرده و مبلغ خود را با کسر اندکی تحویل بگیرند. این لپ تاپ ها را با نام لپ تاپ استوک باگارانتی در بازارهای جهانی به فروش می رسانند.

چرا لپ تاپ استوک؟

شاید این موضوع برای شما قابل باور نباشد اما حقیقت دارد! آن هم این که لپ تاپ های استوک باگارانتی در قیاس با نمونه های آکبند و بسته بندی شده موجود در ایران، از کیفیت ساخت بهتری برخوردار هستند و علت آن این است که ساخت این لپ تاپ ها تحت نظر شرکت های اروپایی و آمریکایی انجام شده است و آنها نیز پروتکل های مختلفی را برای ساخت لوازم الکترونیکی خود طی می کنند بعلاوه اینکه این لپ تاپ ها مستقیما از کارخانه ارسال می شوند و در این بین امکان کپی کردن محصولات وجود ندارد.

علت دیگر محبوبیت لپ تاپ های استوک قیمت پایین تر آنها نسبت به نمونه های مشابه داخلی است که بصورت آکبند به فروش می رسند. چرا که در کشورهای اروپایی تورم اندک بوده و لپ تاپ های استوک نیز با کاهش قیمت بیشتری برای ارسال به بازار های جهانی تهیه می شوند.
باید یاد آور شد که شهرهای حاشیه خلیج فارس مهم ترین مرکز واردات لپ تاپ های استوک اروپایی در خاورمیانه هستند.

تا این جای کار دانستیم که لپ تاپ های استوک باگارانتی محصولاتی تقریبا نو و کار نکرده هستند که کیفیت بالاتری نیز از بعضی محصولات ایرانی دارند.

تفاوت لپ تاپ استوک با دست دوم چیست؟

خب این سوالی است که احتمالا ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده است. لپ تاپ دست دوم لپ تاپ هایی کارکرده و استفاده شده در داخل کشور هستند اما لپ تاپ استوک لپ تاپ های وارداتی هستند که به علل مختلفی به کارخانه یا فروشگاه خود مرجوع می شوند.
تنوع رنگی کمتر و زرق و برق کمتر محصولات استوک شاید در نگاه اول شما را از خرید آنها منصرف کند. اما دانستن این نکته که بدنه این لپ تاپ ها بسیار مقاوم تر از سایر مدلهاست و تست های قوی امنیتی که بر روی این لپ تاپ ها انجام شده ، باعث افزایش طول عمر لپ تاپ استوک شده است، قطعا شما را به یکی از طرفداران اصلی این لپ تاپ ها تبدیل خواهد کرد

در هنگام خرید لپ تاپ چند مورد مهم است:
اول اینکه اندازه و سایز لپ تاپ به که صورت باشد؟ این موضوع کاملا سلیقه ای است و افراد با توجه به نیازی که دارند سایزهای مختلفی را برای لپ تاپ می پسندند.
دوم برای خرید لپ تاپ حتما کیفیت صفحه را بررسی کنید و لپ تاپی انتخاب کنید که راحت بوده و استفاده از آن طبیعی باشد.
از دیگر موارد مهم در خرید لپ تاپ Cpu است که بر حسب نیاز شما موارد متعددی موجود است از انواع پرقدرت مخصوص کارهای گرافیکی گرفته تا انواع کم قدرت با مصرف کمتر مخصوص امور روزمره مورد دیگر حافظه ذخیره سازی یا هارد Hard لپ تاپ است چرا که شما می خواهید اطلاعات و داده های مهم را در سیستم خود ذخیره نمایید و نیاز است که حافظه مناسبی را در سیستم در اختیار داشته باشید. هارد ها هم انواع مختلفی از نظر سرعت خواندن و نوشتن و فضای ذخیره سازی دارند که باید مورد توجه واقع شود .

لپ تاپ استوک باگارانتی بخریم یا نو؟

شاید در این باره با عده زیادی مشورت کرده باشید و نظرات گوناگونی را شنیده باشید اما اکنون ما میخواهیم نظر دیگری برای شما ترتیب دهیم!
در خرید این لپ تاپ های استوک تردید نکنید!
لپ تاپ های استوک فروشگاهی
لپ تاپ استوک با درجه A و بالاتر
سال تولید ۲۰۱۵ به بعد
اما لپ تاپ استوک فروشگاهی چیست؟ در هنگام برگزاری نمایشگاه ها، یک سری لپ تاپ ها را در ویترین قرار می دهند که افراد به عنوان نمونه از آن ها استفاده کنند اما بعد از اتمام فروشگاه این لپ تاپ ها جمع آوری شده و به عنوان لپ تاپ استوک باگارانتی به فروش می رسند .
دستگاه درجه A و بالاتر چیست؟
این لپ تاپ ها بدنه ای نسبتا تمیز و سالم دارند و میزان کارکرد این دستگاه ها پایین تر است.

معرفی برندهای مختلف لپ تاپ استوک باگارانتی

لپ تاپ استوک اچ پی HP :

اگر بخواهیم برند hp را در چند کلمه خلاصه کنیم می توانیم از انعطاف پذیری، حمل آسان، قدرت و عملکرد خارق العاده این برند یاد کنیم. لپ تاپ برند اچ پی برای همه افراد چه برای کارهای روزمره و چه انجام بازی و ویرایش ویدئو و … مناسب است.

لپ تاپ استوک دل Dell :

اولین لپ تاپی که صفحه نمایش خود را به صورت حاشیه کم طراحی کرد، لپ تاپ برند dell بود. حاشیه اندک باعث تمرکز چشم بر روی پنل های زیبای این لپ تاپ می شود. نکته مهم اینجاست که لپ تاپ های برند دل در کنار زیبایی و ظرافت، از عملکرد قوی و باتری با طول عمر بالا برخوردار هستند.

لپ تاپ استوک ایسوس Asus :

برند asus لپ تاپ های خود را با وزن سبک و نوآوری و قابلیت حمل آسان در اختیار مشتریان گذاشته است. برند ایسوس ثابت کرده است که توانایی ساخت لپ تاپ های خلاقانه در گستره پایین رده تا بالارده را داراست.
لپ تاپ های ASUS اغلب صفحه کلید خود را به تکنولوژی ارگولایف مجهز می کنند تا ارتفاع صفحه کلید برای تایپ راحتتر کمی بالا بیاید.

لپ تاپ استوک سرفیس Microsoft Surface :

لپ تاپ های سرفیس (Microsoft Surface) خانواده ای از محصولات شرکت مایکروسافت هستند که از تبلت و کامپیوترهای شخصی تا کامپیوتر های هوشمند سازمانی (تخته هوشمند) را در بر می گیرد. لپ تاپ های سرفیس توسط شرکت مایکروسافت طراحی و توسعه داده شده و به کمک شرکت تایوانی پگاترون (Pegatron) تولید می­شوند، تمامی محصولات نسل جدید سرفیس از صفحات نمایش لمسی استفاده می کنند. در واقع سرفیس ها دستگاه هایی با ظاهر تبلت هستند و بر خلاف تبلت یک کامپیوتر کوچک و قابل حمل با همان کارایی کامپیوتر رومیزی اند، البته با قیمت گران تر از تبلت ها که این موضوع هم به تکنولوژی ساخت این محصول بر می گردد. در ساخت لپ تاپ های برند microsoft استفاده روزمره مشتری اولویت دارد بنابراین هیچگونه لپ تاپی برای استفاده های تجاری، گیمینگ و … ندارد. اما لپ تاپ های برند مایکروسافت با استفاده از آلومینیوم و مینزیوم ساخته می شوند که کیفیت ساخت بالایی را برای این لپ تاپ ها رقم زده است.

لپ تاپ استوک ایسر acer :

این برند دارای طیف وسیعی از لپ تاپ های زیبا و مقرون به صرفه است و همچنین لپ تاپ های مخصوص گیمینگ را نیز شامل می شوند. برند ایسر همچنین برای کسانیکه بودجه مالی کمی دارند یک انتخاب درست است. برند Acer دارای لپ تاپ هایی با بهره وری بالا، باریک و سبک و عملکرد فوق العاده است.

لپ تاپ استوک لنوو Lenovo :

شرکت لنوو مستقر در هنگ کنگ است که لپ تاپ های تجاری و صنعتی زیادی با سخت افزار های قدرتمند را روانه بازار می کند. در لپ تاپ های برند lenovo کارایی و عملکرد بالا ، باتری قدرتمند ، دوام و امنیت بالا در عین قیمت های مقرون بصرفه باعث محبوبیت این برند در بین مردم شده است.

لپ تاپ استوک ام اس آی MSI :

برند ام اس ای بیشتر با لپ تاپ های گیمینگ خود شناخته شده است. اما برند لپ تاپ msi در ساخت سایر انواع لپ تاپ نیز پرقدرت ظاهر شده است. لپ تاپ های ام اس آی با رنگ صورتی خود ، مرزهای زیبایی و نوآوری در طراحی لپ تاپ را جابجا کرده است.