خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری | بازرگانی شمال استوک ایران

خرید لپ تاپ استوک در ساری – مازندران

همان طور که می دانید امروزه به علت پیشرفت علم و فناوری همه افراد نیاز به یک رایانه در منزل یا محیط کار دارند. لازم به ذکر است که وجود لپ تاپ ها افراد را از خرید رایانه‌های جاگیر بی نیاز کرده است. شاید شما با شنیدن لپ تاپ هزینه خرید بالای آن به ذهنتان بیاید. اما وجود لپ تاپ های استوک در بازار این دل مشغولی ها را از بین برده است. زیرا لپ تاپ های استوک از نظر کیفیت ضعیف نیستند. در عوض قیمت مناسبی دارند. در همین راستا شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  واقع در استان مازندران را به شما معرفی می کنیم. برای خرید لپ تاپ استوک در ساری در استان مازندران می توانید به این بازرگانی اعتماد کنید.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی 09111179018 تماس بگیرید.

کاربران برای اینکه بدانید لپ تاپ های استوک چیست؟ انواع لپ تاپ استوک، لپ تاپ استوک چه مزایایی دارند؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید لپ تاپ استوک در نظر داشت و… با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به هر دلیلی به چرخه فروش عادی بازنگشته است. این دلایل می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • لپ تاپ‌های استوک شرکتی: این لپ تاپ‌ها توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها برای مصارف اداری یا سازمانی خریداری می‌شوند و پس از مدتی، به دلیل ارتقا به مدل‌های جدیدتر یا به پایان رسیدن قرارداد، به فروش می‌رسند. لپ تاپ‌های استوک شرکتی غالباً از کیفیت بالایی برخوردارند و به دلیل استفاده در محیط‌های اداری، کمتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند.

 

  • لپ تاپ‌های استوک نمایشگاهی: این لپ تاپ‌ها به منظور نمایش در فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و پس از مدتی، با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسند. لپ تاپ‌های استوک نمایشگاهی ممکن است دارای خط و خش جزئی باشند، اما از نظر فنی سالم هستند.

 

  • لپ تاپ‌های استوک مرجوعی: این لپ تاپ‌ها توسط مشتریان به فروشگاه‌ها مرجوع شده‌اند و به دلیل ایرادات جزئی یا عدم تطابق با نیاز مشتری، به فروش می‌رسند. لپ تاپ‌های استوک مرجوعی قبل از فروش به طور کامل بررسی و تعمیر می‌شوند و از نظر فنی سالم هستند.

 

  • لپ تاپ‌های استوک آکبند: این لپ تاپ‌ها به دلیل نقص جزئی در بسته بندی یا ظاهر، به عنوان لپ تاپ استوک به فروش می‌رسند. لپ تاپ‌های استوک آکبند از نظر فنی کاملاً سالم هستند و هیچ گونه ایراد فنی ندارند.

برای مطالعه بیشتر: چرا لپ تاپ دست دوم بخریم؟

 

خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری مازندران | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری مازندران | بازرگانی شمال استوک ایران

انواع لپ تاپ استوک

 

لپ تاپ‌های استوک به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

لپ تاپ گریدA : این دسته لپ تاپ ها از لحاظ ظاهر و کیفیت کاملا در حد لپ تاپ نو می باشند. هیچ گونه خط و خشی ندارند. لپ تاپ های گرید A خود دارای دو دسته بندی A+ و A++ می باشند. لپ تاپ استوک گرید A++ کاملا در حد نو می باشند.

لپ تاپ گریدB : این دسته هیچ تفاوتی با لپ تاپ گرید A ندارد اما آنچه باعث شده در این گروه قرار بگیرد ظاهر لپ تاپ است. دارای خط و خش و یا ترک خوردگی در بدنه خود هستند که گاهی حتی دیده نمی شوند و شما متوجه آن ها نمی شوید.

لپ تاپ استوک اچ پی: محصولات اچ پی در دسته لپ تاپ ها، شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envvy … می باشد. شرکت HP همواره در صدر پرفروش محصولات لپ تاپ بازار قرار دارد. لپ تاپ استوکHP، در مدل های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی عالی و قیمت مناسب، وارد بازارهای خاورمیانه می شوند.

 استوک لنوو: لپ تاپ های تولید شده در کمپانی لنوو، دارای تنوع زیادی در سخت افزار می باشند و توانسته نیاز های کاربران زیادی را مرتفع سازد. از مهمترین لپ تاپ های لنوو، سری تیکنپد است که به عنوان استوک در بازار به فروش می رسد. این کمپانی هر ساله در نمایشگاه های زیادی شرکت می کند.

لپ تاپ استوک دل: لپ تاپ استوک dell هم از نظر کیفیت و هم قیمت کاملا مناسب برای خریداران می باشد.

خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری مازندران | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری مازندران | بازرگانی شمال استوک ایران

مزایا خرید لپ تاپ استوک

  • خرید لپ تاپ استوک می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم:قیمت مناسب:یکی از بارزترین مزایای خرید لپ تاپ استوک، قیمت به مراتب پایین‌تر آن در مقایسه با لپ تاپ‌های نو است. به طور کلی، لپ تاپ‌های استوک تا 50% ارزان‌تر از لپ تاپ‌های نو با مشخصات مشابه هستند. این موضوع برای افرادی که به دنبال لپ تاپ باکیفیت با قیمت مناسب هستند، بسیار حائز اهمیت است.

    تنوع بالا:

    در بازار لپ تاپ‌های استوک، تنوع بسیار بالایی وجود دارد. شما می‌توانید لپ تاپ‌های استوک از برندهای مختلف و با مشخصات متنوع را پیدا کنید. این موضوع به شما امکان می‌دهد تا لپ تاپی را انتخاب کنید که به طور کامل نیازهای شما را برآورده می‌کند.

    دسترسی به مدل‌های قدیمی‌تر:

    ممکن است به دنبال لپ تاپی با مدل خاص یا مشخصات فنی خاصی باشید که دیگر در بازار لپ تاپ‌های نو موجود نیست. در این شرایط، خرید لپ تاپ استوک می‌تواند بهترین راه حل برای شما باشد.

    کیفیت بالا:

    لپ تاپ‌های استوک به طور کامل توسط متخصصان تست و بررسی می‌شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل، تعمیر و بازسازی می‌شوند. به همین دلیل، کیفیت لپ تاپ‌های استوک تا حد زیادی تضمین شده است.

    گارانتی:

    بسیاری از فروشگاه‌های معتبر لپ تاپ‌های استوک را با گارانتی ارائه می‌کنند. این موضوع خیال شما را از بابت کیفیت و سلامت لپ تاپ آسوده می‌کند.

    کاهش ضایعات الکترونیکی:

    خرید لپ تاپ استوک به نوعی به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. با خرید لپ تاپ استوک، از ضایعات الکترونیکی کاسته می‌شود و به عمر مفید لپ تاپ‌ها اضافه می‌شود.

    مناسب برای مصارف مختلف:

    لپ تاپ‌های استوک برای مصارف مختلفی مانند کار، تحصیل، بازی و سرگرمی مناسب هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، لپ تاپ استوک مناسب را انتخاب کنید.

با توجه به مزایا خرید لپ تاپ استوک شما با صرف هزینه ی یک لپ تاپ آکبند با کارایی متوسط، می توانید یک لپ تاپ استوک فوق قوی و با کیفیت تهیه کنید.

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ استوک

پیش از خرید لپ تاپ کارکرده باید به نکاتی توجه داشته باشید. ما پیشنهاد می کنیم، چک لیست زیر را به همراه نرم افزارهای پیشنهادی آن اجرا کنید.

تست هارد لپ تاپ: علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro  بهترین گزینه می باشد تا درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد.

تست باتری لپ تاپ: باتری نیز مهم ترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. برای تست این بخش  تیم نرم افزاری کِی لپ، استفاده از BatteryInfoView و نمایش اطلاعات باتری است. همچنین با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد.

تست صفحه نمایش لپ تاپ: وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش برای بسیاری از ما ممکن است ناخوشایند باشد. با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید.

تست رم و گرافیک لپ تاپ: برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند.

مشتریان و متقاضیان با خرید لپ تاپ استوک در ساری از بازرگانی شمال استوک ایران، می توانند از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرند.

 

خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ استوک در ساری | خرید لپ تاپ استوک ارزان در ساری | بازرگانی شمال استوک ایران

چه برندهایی لپ تاپ استوک عرضه می کنند؟

تقریبا تمامی شرکت های معتبر تولیدکننده لپ تاپ، امکان فروش سیستم ها را به صورت استوک برای مشتریان تدارک دیده اند.

از جمله برندهایی که می توانید به محصولات استوک آن ها دسترسی داشته باشد به شرح زیر می یباشند:

  1. شامل لنوو ( Lenovo)
  2. ایسوس ( Asus)
  3. اچ پی ( HP)

این شرکت ها از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت محصولات تکنولوژی هستند که امروزه نیز در ادامه راه خود محصولاتی پربار تر از قبل برای مشتریان ارائه می کنند.

چرا شمال استوک؟

 

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

 

بازرگانی شمال استوک ایران

شرکت بازرگانی شمال استوک ایران واقع در استان مازندران از معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک در کشور می باشد. تمامی لپ تاپ های بازرگانی شمال استوک دارای گارانتی مهلت تست می باشد. با خرید لپ تاپ استوک در ساری از بازرگانی شمال استوک ایران، از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرید.

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09111179018