خرید لپ تاپ استوک در بابل | قیمت لپ تاپ استوک در بابل | لپ تاپ استوک در بابل

حتما تاکنون اسم لپ تاپ استوک به گوشتان خورده است. این سبک لپ تاپ ها در واقع لپ تاپ هایی دست دوم هستند که به صورت کم کارکرد وارد بازار ایران می شوند. شاید با قیمت های بالایی که بعضی از لپ تاپ های رده بالا دارند، دیگر نتوان نمونه آکبند آن ها را خریداری کرد. حتی اگر به دنبال لپ تاپی هستید که دیگر مونتاژ نمی شود ، قطعا به خرید لپ تاپ های استوک روی خواهید آورد. اما نگران نباشید ما در ادامه به شما خواهیم گفت که خرید لپ تاپ استوک ابدا موضوعی منفی نیست بلکه در این معامله این شما هستید که سود خواهید کرد. شما می توانید برای خرید لپ تاپ استوک در بابل با شماره های تیم شمال استوک که انتهای مقاله قرار دارد ، با مشاوران ما خریدی مطمئن داشته باشید.

لپ تاپ استوک چیست ؟

شاید برایتان جالب باشد که واژه استوک در زبان لاتین به کالایی اطلاق می شود که در انبار ذخیره شده است. بنابراین کالاهای استوک لزوما کارکرده و دست دوم نیستند.

اگر بخواهیم یک تعریف جامع از لپ تاپ استوک داشته باشیم در واقع به لپ تاپ هایی استوک می گویند که خط تولید آن ها توقف یافته و یا به فروش نرفته اند. به علاوه لپ تاپ هایی که پس از خرید به فروشگاه مرجوع می شوند نیز در این دسته قرار می گیرند. این کالاها به دلیل اینکه بسته بندی شان باز می شود و دیگر آکبند نیستند با نام استوک نامیده می شوند. لپ تاپ استوک در واقع هیچ نقص و ایرادی ندارد بلکه از قطعات درجه یک نیز تهیه شده است اما زمان فروش آنها تمام یا به هر دلیلی در انبار حفظ گردیده اند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد به خرید لپ تاپ های استوک در بابل تمایل پیدا می کنند قیمت و کیفیت فوق العاده این لپ تاپ هاست.

چرا خرید لپ تاپ استوک ؟

گاهی لپ تاپ های استوک اصلا کار نکرده اند یا تنها 30 روز استفاده شده باشد اما قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت لپ تاپ آکبند آن در بازار است.

از دیگر مزایای مهمی که لپ تاپ های استوک دارند علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ ها، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشندگان است. پس حتما برای خرید این لپ تاپ ها از یک فروشگاه مطمئن خرید خود را انجام دهید.

خرید لپ تاپ استوک در بابل | قیمت لپ تاپ استوک در بابل | لپ تاپ استوک در بابل
خرید لپ تاپ استوک در بابل | قیمت لپ تاپ استوک در بابل | لپ تاپ استوک در بابل

خرید لپ تاپ های استوک گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ برای گیمرها یک انتخاب مهم هستند چرا که پردازنده گرافیکی این لپ تاپ ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند. لپ تاپ های گیمینگ حتی برای افرادی که به لپ تاپ های مهندسی نیاز دارند یک گزینه خوب است. از مهم ترین دلایل خرید لپ تاپ های گیمینگ استوک قیمت مقرون به صرفه آن ها نسبت به گونه های آکبند است.

خرید لپ تاپ استوک اروپایی

از قوانین شرکت های خارجی این است که افراد پس از خرید لپ تاپ می توانند بعد از 30 روز کالای خود را مرجوع کنند و پول خود را پس بگیرند. افرادی که آن ها را مرجوع می کنند کسانی هستند که این لپ تاپ ها را برای نمایشگاه خود می خواهند. در نتیجه با اینکه لپ تاپ ها سالم هستند اما به دلیل بازشدن برچسب شان، دیگر آکبند محسوب نمی شوند و قیمت آنها کاهش پیدا می کند.

خرید لپ تاپ استوک لنوو

لپ تاپ های این شرکت دارای تنوع بالا در ویژگی های ظاهری و سخت افزاری هستند از این رو طیف گسترده ای از علایق کاربران را پوشش می دهد. لپ تاپ های دست دوم Lenovo به علت کیفیت ، طول عمر بالا و همچنین قیمت مناسبی که دارند ، از لپ تاپ های دست دوم مورد علاقه کاربران هستند.

خرید لپ تاپ استوک اچ پی

محصولات این شرکت در رده لپ تاپ شامل سری های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envy است. به علاوه اینکه لپ تاپ های hp جز ترندهای بازار حساب می شوند. شما می توانید لپ تاپ های دست دوم اچ پی را با قیمت مناسب از شمال استوک ایران خرید نمایید.

خرید لپ تاپ استوک دل

لپ تاپ دست دوم dell از نظر کیفیت و قیمت یک لپ تاپ مناسب برای کاربران است. لپ تاپ های دل علاوه بر زیبایی و ظرافت دارای عملکرد قوی و باتری با طول عمر بالا هستند.

خرید لپ تاپ استوک ایسوس

برند ایسوس برندی تایوانی است که امروزه جایگاه بزرگی در میان کاربران دارد. لپ تاپ های دست دوم Asus با نوآوری ، وزن سبک و قابل حمل بودن می توان آن را جز معروف ترین برندهای لپ تاپ نامبرد. به علاوه خلاقیت در ساخت لپ تاپ های این برند ، آن را تبدیل به گزینه ای مناسب جهت خرید لپ تاپ های استوک کرده است.

خرید لپ تاپ های استوک مایکروسافت

کیفیت ساخت لپ تاپ های دست دوم مایکروسافت بسیار بالاست. آلومینیوم و منیزیم به کار رفته در لپ تاپ های Microsoft ، کیفیت ساخت محصولات این شرکت را افزایش داده است. لپ تاپ های مایکروسافت یک برند مبتنی بر مصرف کننده است که لپ تاپ های روزمره را تولید می کند.

برای خرید انواع برندهای لپ تاپ استوک و دست دوم در بابل با بازرگانی شمال استوک ایران تماس حاصل نمایید.

خرید لپ تاپ استوک در بابل | قیمت لپ تاپ استوک در بابل | لپ تاپ استوک در بابل
خرید لپ تاپ استوک در بابل | قیمت لپ تاپ استوک در بابل | لپ تاپ استوک در بابل

نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک

  • تمامی دکمه های کیبورد لپ تاپ باید تست شوند.
  • بدنه لپ تاپ به هیچ وجه نباید فرورفتگی داشته باشد زیرا تورفتگی نشانه ضربه دیدن به بدنه یا قطعات داخلی دستگاه است.
  • تاچ پد دستگاه را چک کنید و از حالت زوم آن نیز مطمئن باشید.
  • با چندین بار باز و بست کردن لپ تاپ ، کیفیت لولاهای آن را چک کنید.
  • چندین بار نور آن را کم و زیاد کنید تا از کیفیت صفحه نمایش مطمئن شوید.
  • پورت ها و خروجی ها را برای جلوگیری از آسیب های بعدی بررسی کنید.

بازرگانی شمال استوک ایران

در بازرگانی ما لپ تاپ های استوک با برندهای گوناگون و با مهلت تست در اختیار مشتری قرار می گیرند.

شما می توانید برای خرید لپ تاپ استوک در بابل به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه کنید. مشاوران ما در خریدی ایمن شما را راهنمایی می کنند.

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09111179018