خرید لپ تاپ استوک در مازندران | لپ تاپ استوک ارزان در مازندران | شمال استوک

امروزه با کم‌رنگ‌شدن استفاده از سیستم‌های  خانگی و دسکتاپ شاهد فراگیر شدن خرید لپ‌ تاپ‌ های قدرتمند هستیم.  شاید در ابتدای مسیر لپ‌تاپ‌ها، ازنظر قدرت و کیفیت ضعیف بودند. رفته‌رفته با رشد علم و توانایی شرکت‌های سازنده شاهد رشد روزافزون قدرت و کارایی لپ‌تاپ‌ها بودیم. این مسئله ی قیمت بالای لپ تاپ ها را نمی توان انکار کرد. برای این قیمت بالا شرکت شمال استوک راهکاری دارد. امروزه که کاربران بیشتر به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا می کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای قوی ولی استوک را دارید. می توانید برای خرید لپ تاپ استوک در مازندران به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. لپ تاپ های کارکرده و دست دوم در این بازرگانی به فروش نمی رسد. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

تا به اینجای مقاله مطمعنا سوال هایی در ذهنتان شکل گرفته است. سوال هایی مثل این که لپ تاپ استوک چیست؟مفهوم گرید در لپ تاپ استوک چیست؟ این لپ تاپ ها چه مزایایی دارند و….

برای پاسخ به همهی سوالات و رفع تمامی ابهامات کافی است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ استوک چیست؟

در حقیقت استوک در زبان انگلیسی به معنی ذخیره شده در انبار گفته می شود. اما در کشور ما ممکن است کالاهای استوک را کالاهایی دست دوم بدانند. در صورتی که این تفکر در مورد کالاهایی مثل لپ تاپ درست نمی باشد. چرا که لپ تاپ هایی هستند که به هر دلیلی مشتری پس از خرید آن را به فروشگاه مرجوع می کند. این لپ تاپ ها کار کرده و دارای ایراد نمی باشند. در نتیجه لپ تاپ استوک محسوب می شوند. این دسته از لپ تاپ ها به دلیل باز شدن بسته بندی، دیگر کالای آکبند محسوب نمی شوند. بنابراین به انبار منتقل شده و به نام لپ تاپ استوک به فروش می رسند.

خرید لپ تاپ استوک در مازندران | لپ تاپ استوک ارزان در مازندران | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در مازندران | لپ تاپ استوک ارزان در مازندران | شمال استوک

مفهوم گرید در لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک موجود در بازار در چند رده بندی یا همان گرید مختلف طبقه بندی می شوند. در واقع این طبقه بندی مقیاس ارزش یابی محصولات استوک می باشد که در امر خرید به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. درجه و گرید بندی محصولات استوک روشی استاندارد در صنعت it برای توصیف وضعیت سخت افزاری و ظاهری کالا به خریدار می باشد.

گریدبندی لپ تاپ های استوک

گفتیم که طبقه بندی یاهمان گریدبندی لپ تاپ استوک از مهم ترین مواردی است که در امر خرید می تواند به شما عزیزان و متقاضیان لپ تاپ استوک کمک کند.

بنابراین گرید بندی لپ تاپ های استوک عبارتند از:

  • لپ تاپ  استوک درجه A++:لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوب و سالمی دارند. دارای کمترین خط و خش هستند.
  • لپ تاپ استوک درجه A+: شاید دارای خط و خش جزئی باشند اما به اندازه ای که قابل چشم پوشی هستند. این لپ تاپ ها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند. لپ تاپ استوک درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است.
  • لپ تاپ استوک درجه B :لپ تاپ های این رده دارای خط و خش ، ترک جزیی و کوچک و قابل گذشت هستند. خط وخش آن ها معمولا به چشم نمی آیند. این کالا ها سالم و اصلی بوده و از نظر کارکرد؛ عملکرد و  سالم بودن تفاوت زیادی با لپ تاپ درجه ی A ندارند. لازم به ذکر است لپ تاپ های استوک درجه ی B  قیمتی کمتر از لپ تاپ های  درجه A  دارند و مقرون به صرفه تر هستند.
  • لپ تاپ استوک درجه C :این لپ تاپ ها دارای ایرادات ظاهری از جمله خط و خش های عمیق ، شکستگی ، پیکسل سوخته و… می باشند. خرید این گونه لپ تاپ ها، توصیه نمی شود.

خرید لپ تاپ استوک در مازندران

شایسته است بدانید که قیمت گذاری لپ تاپ های استوک فقط به مدل آن ها بستگی ندارد و به تمیزی و درجه بندی آن ها نیز بستگی دارد. بازرگانی شمال استوک ایران همواره آماده ارائه مشاوره و انتخاب صحیح دستگاه بر اساس نیاز کاربر به شما عزیزان می باشد.

همچنین شمال استوک تضمین سلامت کالا و مهلت تست ،گارانتی و خدمات پس از فروش را به شما مشتریان عزیز می دهد .

درست است که خرید لپ تاپ استوک یک راهکار هوشمندانه و اقتصادی می باشد و لپ تاپ های استوک نسبت به لپ تاپ های آکبند مشابه خود دارای قیمتی بسیار پایین تر هستند. اما نا گفته نماند که این لپ تاپ های استوک در بیشتر موارد دارای کیفیتی بهتر از لپ تاپ های معمولی و آکبند هستند. زیرا بیشتر این لپ تاپ ها از سری های صنعتی هستند .

مشتریان و متقاضیان برای خرید لپ تاپ استوک در مازندران از بازرگانی شمال استوک ایران، می توانند از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرند.

خرید لپ تاپ استوک در مازندران | لپ تاپ استوک ارزان در مازندران | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در مازندران | لپ تاپ استوک ارزان در مازندران | شمال استوک

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

تا به این جا هر آنچه را که درباره ی  لپ تاپ استوک لازم بود بدانید را در اختیارتان قرار داده داده ایم. اما سخن پایانی ما این است که برای خرید لپ تاپ های استوک مراکز معتبر را انتخاب کنید. بازرگانی شمال استوک ایران واقع در استان مازندران از معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک در کشور می باشد. تمامی لپ تاپ های بازرگانی شمال استوک دارای مهلت تست می باشد. با قیمت منطقی به مشتری فروخته می شود. برای خرید لپ تاپ استوک در مازندران، بازرگانی شمال استوک ایران، بهترین گزینه می باشد.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸