خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | شمال استوک

همان طور که می دانید این روز ها شاهد پیشرفت فناوری و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات می باشیم. بدین ترتیب یکی از کالاهای پرمتقاضی و مهم در بازار لوازم الکترونیکی و فناوری، لپ تاپ است. این روزها لپ تاپ ها با افزایش بسیار چشمگیر قیمت در بازار مواجه شده اند. این افزایش قیمت نیز طبیعی است. زیرا با توجه به افزایش قیمت دلار و گرانی لوازم الکترونیکی، قیمت لپ تاپ نیز بسیار افزایش می یابند. به طبع مصرف کنندگان در خرید این کالا ناتوان می شوند. اما وجود لپ تاپ های استوک این مشکلات را تا حدودی حل کرده اند. شما نیز می توانید برای خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. لپ تاپ های کارکرده و دست دوم در این بازرگانی به فروش نمی رسد. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره و… می توانید با شماره ای که در ادامه قید شده است؛ تماس بگیرید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸

لپ تاپ استوک

استوک در زبان لاتین به معنای موجود در انبار است. به اصطلاح به کالایی گفته می شود که توسط خریدار آن، بنا به هر دلیلی مرجوع شده اند. دلایل ارجاع کالا، متفاوت است.

به بیان واضح تر در کشورهای اروپایی و آمریکایی، شرکت های زیادی برای جذب مشتری بیشتر خدمات منحصر به فردی در نظر می گیرند. بدین ترتیب که تضمین می کنند که در صورتی که کالای خریداری شده مطابق نظر مشتری نبود تا چند روز امکان مرجوعی کالا وجود دارد. این کالا که مرجوع و از بسته بندی خود خارج شده است و دیگر مانند قبل آکبند نیست، کالای استوک نامیده می شود.

لپ تاپ های استوک در بعضی کشورها، به دلیل تعداد بالای مرجوعی که دارند، به کشورهای دیگر هم صادر می شود. بازرگانی شمال استوک ایران نیز یکی از بازرگانی  های برتر وارد کننده ی بهترین برند های لپ تاپ های استوک می باشد.

خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | شمال استوک

برترین برندهای لپ تاپ های استوک

در ادامه به معرفی برترین برندهای لپ تاپ های استوک می پردازیم. در واقع لیست زیر می تواند کمک خوبی در تصمیم گیری شما برای خرید این لپ تاپ ها باشد.

  1.  لنوو Lenovo: لنوو دارای لپ تاپ های گوناگون با رنج قیمت های مختلف است و اگر به دنبال یک لپ تاپ برای صنعت، بازی و یا با هزینه مقرون به صرفه هستید، لنوو تمام این ویژگی ها را برای شما فراهم کرده است. در لپ تاپ های این برند به دلیل کارایی و عملکرد بالای آنها، از باتری های قدرتمند با میزان نگهداری شارژ بیشتر استفاده می شود.
  2.  دل Dell: دل اولین برندی بود که صفحه نمایش لپ تاپ های خود را با حاشیه کم (Borderless) طراحی کرد. همچنین اولین سازنده لپ تاپ با نمایشگر Easysafe بود که میزان نور آبی مضر را کاهش می دهد. همچنین لپ تاپ های این برند علاوه بر زیبایی و ظرافت، دارای عملکرد قوی و باتری هایی با طول عمر بالا هستند.
  3.  ایسوس Asus: ایسوس برندی در تایوان است که همیشه می خواهد در مارکت لپ تاپ بدرخشد. تقریباً تمام لپ تاپ های ایسوس، طراحی های باور نکردنی و عجیب و غریب دارند. ایسوس بیشتر لپ تاپ های اصلی خود را با لولای ارگولایف ErgoLife مجهز می کند که ارتفاع صفحه کلید را برای تجربه تایپ راحت تر کمی بالا می آورد.
  4.  اچ پی HP: لپ تاپ های HP استوک برای همه افراد با نیازهای متفاوت از جمله استفاده روزمره و یا اهداف خاص مانند ویرایش ویدئو و بازی ارائه می شود.
  5. ام اس آی MSI: این برند، با لپ تاپ های صورتی رنگ خود و رهایی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری، گامی کوچک در جهت نوآوری برداشته است.
  6.  مایکروسافت Microsoft: لپ تاپ های مایکروسافت از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. مایکروسافت با استفاده از آلومینیوم و منیزیم، بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را تولید می کند. مایکروسافت صرفاً یک برند مبتنی بر مصرف کننده است و لپ تاپ های آن برای استفاده روزمره تولید می شود؛ بنابراین هیچ لپ تاپ مخصوص بازی، تجاری و Chromebook ندارد.

چرا لپ تاپ استوک بخریم؟

کاربری که لپ تاپ استوک خریداری می کند، همان مدل اصلی را خریداری کرده است. مشخصات فنی آن هم هیچ تفاوتی با مدل اصلی ندارد.

معمولا لپ تاپ استوک درجه A به قدری تمیز و بدون خط و خش هستند که برخی افراد سودجو آن را به جای کالای آکبند به فروش می رسانند. به علاوه افراد عادی نمی توانند تفاوت کالای استوک و آکبند را تشخیص دهند. زمانی که فروشگاهی به طور علنی از فروش لپ تاپ استوک سخن به میان میاورد، این نشان از صداقت کامل آن فروشگاه دارد.

نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک

قبل از خرید لپ تاپ کارکرده باید به نکاتی توجه داشته باشید. ما پیشنهاد می کنیم  همواره چک لیست زیر را هنگام خرید لپ تاپ استوک به باید داشته باشید:

  • تمامی دکمه های کیبورد را تست کنید.
  • بدنه لپ تاپ نباید به هیچ وجه تو رفتگی داشته باشند.
  • باید تاچ پد را چک کرده و از کارکرد زوم آن مطمئن شوید.
  • با کم و زیاد کردن نور صفحه می توانید از کیفیت صفحه نمایش مطمئن شوید.
  • شارژ و باطری آن را بررسی کنید.
  • تمامی پورت ها باید چک شود.
  • حتما هنگام خرید از فروشنده مهلت تست بگیرید.
خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | شمال استوک
خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | لپ تاپ استوک در نور و نوشهر | شمال استوک

خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر

با توجه به اینکه در دنیای استوک می توان هر گونه دستگاهی خرید. اما این مسئله که اطمینان از کارکرد و پشتیبانی آن کمی سخت است را نمی توان انکار کرد. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم سراغ بازرگانی های عرضه کننده ی لپ تاپ های استوک که نام آشنا هستند؛ بروید. شما می توانید برای خرید لپ تاپ استوک در نور و نوشهر از نمایندگی های ، بازرگانی شمال استوک واقع در استان مازندران استفاده کنید.

جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

قبلا نیز به آن اشاره کردیم لپ تاپ استوک در واقع کالاهای مرجوع شده هستند. از لحاظ سخت افزاری و قطعات به کار رفته در تولید آن ها، تفاوتی با مدل های اصلی تولید شده ندارند. شما می توانید بعد از پرس و جو با خیال راحت برای خرید لپ تاپ دست دوم در نور و نوشهر بازرگانی شمال استوک را انتخاب نمایید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸