خرید لپ تاپ استوک در چالوس | خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت | بازرگانی شمال استوک ایران

آیا شما هم قصد خرید لپ تاپ دارید؟ یا این که شک دارید لپ‌تاپ نو یا یک لپ تاپ کارکرده بخرید. اگر شما فردی هستید که نیاز به لپ تاپ دارید اما در میزان هزینه ای که می توانید صرف خرید آن بکنید محدودیت دارید؛ مطمئنا این مقاله کمک زیادی به شما می کند. در ابتدا به طور مختصر به شما متقاضیان و کاربران می گوییم که شرکت بازرگانی شمال استوک ایران واقع در استان مازندران بهترین گزینه برای خرید لپ تاپ استوک در چالوس می باشد.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

اما برای اینکه بدانید لپ تاپ های استوک چیست؟ انواع لپ تاپ استوک، لپ تاپ استوک چه مزایایی دارند؟ چه نکاتی را باید قبل از خرید لپ تاپ استوک در نظر داشت و… با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ های استوک

در برخی از کشور ها، تولید کنندگان لپ تاپ برای جذاب تر کردن روند فروش و جذب مشتریان بیشتر، یک سری خدمات ارائه می دهند تا مشتری بیشتری جذب کنند. به عنوان مثال، سیستم خدمات پس از فروش خود را این گونه در نظر می گیرند که افراد می توانند تا یک ماه پس از خرید، لپ تاپ را برگردانده و پولشان را پس بگیرند.

طبیعتا این لپ تاپ های مرجوعی به انبار بازگشت می خورند.در آن جا ذخیره می شوند. روی آن ها اتیکت لپ تاپ استوک می زنند. مهم تر از همه و در مرحله آخر لپ تاپ های استوک درجه بندی شده و متناسب با درجه خود قیمت گذاری می شوند و مجددا به فروش می رسند.

درجه بندی لپ تاپ های استوک

  1.  درجه A++: دارای ظاهری تمیز و میزان سلامت خوب و کم‌ترین میزان خط و خش است.
  2. درجه A+: دارای خط و خش‌های کم و جزیی هست که قابل چشم‌پوشی هستند. این مدل‌ها از نظر سلامت نیز در وضعیت مناسبی هستند و از نظر کارکرد و عملکرد تفاوتی با انواع لپ‌تاپ های A++ ندارند و همینطور از نظر سخت افزاری نیز بدون اشکال و ایراد هستند.
  3. درجهB : تفاوتشان با انواع درجه A ظاهر آن‌ها است. این مدل‌ها دارای خط و خش یا ترک خوردگی روی بدنه دارند. اما ممکن است در ظاهر دیده نشود و یا متوجه آن‌ها نشوید.
خرید لپ تاپ استوک در چالوس | خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ استوک در چالوس | خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت | بازرگانی شمال استوک ایران

مزایا خرید لپ تاپ استوک

از جمله مزایای مهمی که می توان برای خرید لپ تاپ استوک عنوان کرد، موارد زیر است :

  • لپ تاپ های استوک خارجی در مقایسه با لپ تاپ های نو و اکبند داخل ایران بسیار پرقدرت تر می باشد.
  • از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  • دارای سه درجه بندی هستند و شما متناسب با قدرت خریدتان می توانید آن ها را خریداری کنید.
  • موجودبودن سخت افزار و قطعات لپ تاپ های استوک در بازار
  • نوع مدل و برند لپ تاپ
  • امکان ارتقای سخت افزار

نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک

قبل از خرید لپ تاپ کارکرده باید به نکاتی توجه داشته باشید.

ما در ادامه نکات اصلی را به شما پیشنهاد می کنیم که بهتر است هنگام خرید لپ تاپ استوک به آن ها توجه کنید:

  1.  بدنه لپ تاپ را چک کنید تا ضربه و فرورفتگی نداشته باشد. در صورت وجود تو رفتگی ممکن است سخت افزار لپ تاپ آسیب دیده باشد و کارایی لازم را نداشته باشد.
  2.  تمام دکمه های کیبورد لپ تاپ را چک کنید. ممکن است برخی قطعات و دکمه ها مشکل داشته باشند یا تعویض شده و یا از کار افتاده باشند.
  3.  باتری لپ‌تاپ استوک به دلیل ماندن مدت زمانی در انبار ممکن است از کار افتاده و یا ضعیف شده باشند یا شارژر آن ها مشکل داشته باشد بنابراین حتما آن را چک کنید چون ممکن است باتری آن مشکل داشته باشد و شارژر آن هم دیگر در بازار وجود نداشته باشد تا بتوانید آن را تعویض کنید.
  4. پورت های ورودی را چک کنید. اکثر پورت ها هنگام جا به جایی در انبار ضربه دیده اند و ممکن است شکستگی داشته باشند. اگر از لحاظ ظاهری موردی نداشت با یو اس بی و کابل از لحاظ داخلی نیز آن ها را چک کنید تا مشکلی نداشته باشد.
  5.  تاچ پد و سایر موارد آن را نیز جهت اطمینان چک کنید.

برندهایی که لپ تاپ استوک عرضه می کنند

از جمله برندهایی که می توانید به محصولات استوک آن ها دسترسی داشته باشد به شرح زیر می یباشند:

  1. شامل لنوو ( Lenovo)
  2. ایسوس ( Asus)
  3. اچ پی ( HP)

این شرکت ها از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت محصولات تکنولوژی هستند که امروزه نیز در ادامه راه خود محصولاتی پربار تر از قبل برای مشتریان ارائه می کنند.

قیمت لپ تاپ استوک

تمیز بودن ظاهر یک لپ‌تاپ استوک، دلیل بر سلامت کامل قطعات سخت‌افزاری آن نیست. هنگام خرید لپ‌ تاپ‌ استوک لازم است که دقت زیادی به خرج دهید و از سلامت کامل سخت افزار هم مطمئن شوید. یا این که گول قیمت را نخورید.

اینکه تا یک لپ تاپ استوک ارزان دیدید نباید برای خرید آن طمع کنید. یا از طرف دیگر گرانی از حد لپ تاپ استوک دلیل برکیفیت بالای آن نمی باشد. نکته ای که در قیمت لپ تاپ استوک حائز اهمیت است این است که، از کدام بازرگانی و یا نمایندگی خرید می کنید. توجه داشته باشید که همواره از نمایندگی ، بازرگانی و مراکز معتبر پخش و فروش لپ تاپ استوک خریداری کنید.

خرید لپ تاپ استوک در چالوس | خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ استوک در چالوس | خرید لپ تاپ استوک ارزان قیمت | بازرگانی شمال استوک ایران

خرید لپ تاپ استوک در چالوس

با وجود شرکت بازرگانی شمال استوک ایران دیگر لازم نیست نگران قیمت بالا در هنگام خرید لپ تاپ باشید. کافیست برای خرید لپ تاپ استوک در چالوس به این بازرگانی اعتماد کنید.

شاید ازخود بپرسید چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

شرکت بازرگانی شمال استوک ایران واقع در استان مازندران از معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک در کشور می باشد. تمامی لپ تاپ های بازرگانی شمال استوک دارای مهلت تست می باشد و با قیمت منطقی به مشتری فروخته می شود. با خرید لپ تاپ استوک در چالوس از بازرگانی شمال استوک ایران، از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸