خرید لپ تاپ دست دوم در آمل | لپ تاپ دست دوم ارزان در آمل | بازرگانی شمال استوک ایران

همان طور که می دانید لپ تاپ ها کامپیوترهای کوچک و قابل حمل هستند. آن ها دارای صفحه ی تصویر صاف و دارای صفحه ی کلیدی می باشد که روی هم تا می شوند. علاوه بر این این لپ تاپ ها دارای باتری های قابل شارژ می باشند. در گذشته انسان ها فکر نمی کردند که کامپیوترهای شیک و مدرن امروزی بدین گونه با زندگی روزمره ما عجین شوند. زمانی داشتن این لپ تاپ ها آرزویی برای کاربران بود. ولی صنعت رو به رشد توانست با شتاب زیادی این لپ تاپ ها را در منزل اکثر افراد جهان محیا کند. اما متاسفانه قیمت بالای لپ تاپ ها را نمی توان انکار کرد. برای این قیمت بالا راهکاری امروزه ترویج یافته است. امروزه کاربران بیشتر به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا می کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای دست دوم یا کارکرده را دارید. می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در آمل به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. پس اصطلاح دست دوم در این مقاله به معنی لپ تاپ های کار کرده نمی باشد. شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی ۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸ تماس بگیرید.

 

تا به اینجای مقاله شاید خیلی از شما کاربران سوال هایی در ذهنتان شکل بگیرد. از جمله تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم. اینکه اصلاخرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه. و…

برای رفع تمامی ابهامات با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

لپ تاپ استوک

لپ تاپ استوک همان لپ تاپ های دست‌ دوم یا کارکرده‌ نیستند. بلکه به لپ تاپ های وارداتی گفته می‌شود که طی مدت مشخص یا نامشخصی به عنوان لپ تاپ نمونه داخل ویترین مغازه استفاه شده اند. یا لپ تاپ هایی هستند که افراد خریداری کرده و به هر دلیلی مرجوع کرده اند. حال بازرگانی هایی مانند بازرگانی شمال استوک ایران این لپ تاپ ها را مستقیماً از تولیدکنندگان خریداری کرده و به مشریان عرضه می کند.

لپ تاپ استوک کی برد فارسی ندارند. معمولا به‌صورت عمده و بدون جعبه وارد کشور ها شده و فروخته می‌شوند.

تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم به همان لپ تاپ کارکرده خودمان گفته می‌شود. شاید هر کدام از ما یکی از آن را در منزل یا محل کارمان داشته باشیم. حقیقت این است که پیدا کردن یک لپ تاپ دست دوم تمیز و سالم همیشه کار راحتی نیست. فرق لپ تاپ استوک با دست دوم نیز همین است. از آن جا که تعداد زیادی از شرکت‌ های فروشگاهی، خدماتی به عنوان برگشت کالا برای مشتریان  قائل هستند. چطبق این قانون مشتریان می توانند به مدت ۳۰ روز بعد از خرید هر محصول آن را به شرکت بازگردانده و تمام پول خود را دریافت کنند.
بنابراین فروشندگان، این کالاها را به عنوان لپ‌ تاپ استوک با قیمت هایی بسیار پایین‌تر از قیمت یک لپ‌تاپ آکبند در معرض فروش قرار می‌دهند.

بازرگانی شمال استوک ایران نیز نماینده ی عرضه ی لپ تاپ های استوک می باشد و منظور از لپ تاپ های دست دوم در این مقاله تنها لپ تاپ های مرجوعی و استوک و از این قبیل می باشد.

خرید لپ تاپ دست دوم در آمل | لپ تاپ دست دوم ارزان در آمل | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در آمل | لپ تاپ دست دوم ارزان در آمل | بازرگانی شمال استوک ایران

گریدلپ تاپ استوک

رده بندی یا همان گرید بندی یک نوع مقیاس گذاری برای تعیین کیفیت، قیمت و…لپ تاپ استوک می باشد.

لپ تاپ استوک گریدA : دارای وضعیت ظاهری مناسب و تمیز هستند. معمولا بدون خط و خش هستند. کارکرد آن ها به کمتر از 12 ماه می رسد. خود گرید A، به A+A++نیز تقسیم می شود که دلیل این تقسیم بندی میزان نو بودن و کارکرد و… لپ تاپ می باشد.

گریدB : از نظر عملکرد فنی سالم می باشد. تفاوت زیادی با لپ تاپ  گرید A ندارد. اما لپ تاپ های این رده دارای خط و خش جزئی هستند که حتی برخی قابل چشم پوشی است. لپ تاپ های استوک درجه B، قیمت کمتری نسبت به درجه A  دارند و از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ استوک

هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به نکاتی توجه داشت که در ادامه این نکات را برای شما بازگو می کنیم:

بدنه و ظاهر:  اگر وضعیت بدنه لپ تاپ سالم باشد معمولا از محصول به خوبی مراقبت شده است. سعی کنید محصول کارتن دار خریداری نمایید و از تطبیق سریال زیر دستگاه و کارتن اطمینان حاصل فرمایید.

 پورت و اتصالات و ODD : بر خلاف کامپیوترهای دسکتاپی ، پورت های نوت لپ تاپ ها قابل تعویض نیست و به برد اصلی متصل است. پس از سلامت آن ها در هنگام خرید مطمئن شوید.

مانیتور و کارت گرافیک: اگر در لپ تاپ های استوکی حداکثر 2 پیکسل از مانیتور سوخته باشد این مورد قابل چشم پوشی است. از لحاظ سلامتی محصول مشکلی ندارد. اگر لپ تاپ استوک گیمینگ خریداری کرده اید برای تست کارت گرافیک آن حداقل یک بازی 10 الی 15 دقیقه ای انجام دهید.

خرید لپ تاپ ارزان قیمت: جهت خرید لپ تاپ ارزان قیمت ، باید کانفیگ و مشخصات پایین تری انتخاب کنیم. لپ تاپ هایی که نسل قدیمی تری دارند برای خرید اقتصادی مناسب هستند.

می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در آمل به شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

خرید لپ تاپ دست دوم در آمل | لپ تاپ دست دوم ارزان در آمل | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در آمل | لپ تاپ دست دوم ارزان در آمل | بازرگانی شمال استوک ایران

مزایای لپ تاپ دست دوم استوک

با توجه به مزایای خرید لپ تاپ دست دوم استوک که به شما خواهیم گفت می توانید یک لپ تاپ استوک فوق قوی و با کیفیت تهیه کنید.

  • بسیار پرقدرت می باشند.
  • از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
  • طول عمر مفید این دستگاه ها قابل قبول می باشد.
  • کارایی بیشتری نسبت به لپ تاپ های نو دارند.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

این روزها شرایط اقتصادی به گونه‌ای‌ست که برای خرید آنچه که می خواهید نباید یک ساعت هم تعدیل کنید. به خاطر نوسان قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی تمام محصولاتی که ما برای ادامه زندگی به آن ها نیاز داریم قیمت واحد و ثابتی ندارند. اگر کار شما به گونه ای است که نیاز به یک لپ تاپ دارید. خب طبیعتا با نوسان قیمت دلار و شرایط روز اقتصادی شاید امکان خرید یک لپ تاپ نو و آکبند را نداشته باشید. به همین خاطر به سراغ گزینه دیگری خواهید رفت و آن هم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم می باشد.

می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در آمل به شرکت بازرگانی شمال استوک ایران  اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

خرید لپ تاپ استوک در بابلسر ______ خرید لپ تاپ دست دوم در بابلسر

تماس با ما

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸