خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر | لپ تاپ دست دوم ارزان | بازرگانی شمال استوک ایران

لپ تاپ يکی از انواع متفاوت کامپيوتر است. اين نوع از کامپيوترها دارای قدرت محاسباتی و عملياتی نظير کامپيوترهای شخصی می باشند. با توجه به ويژگی های خاصی که دارد، خصوصا قابليت حمل، می توان آن ها را در موارد متفاوت و بصورت فرامکانی استفاده کرد. اما متاسفانه قیمت بالای لپ تاپ ها را نمی توان انکار کرد. برای این قیمت بالا راهکاری امروزه ترویج یافته است. امروزه کاربران بیشتر به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا می کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای دست دوم یا کارکرده را دارید. می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در قائمشهر به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

نکته: این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. پس اصطلاح دست دوم در این مقاله به معنی لپ تاپ های کار کرده نمی باشد.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی 09111179018 تماس بگیرید.

 

تا به اینجای مقاله شاید خیلی از شما کاربران سوال هایی در ذهنتان شکل بگیرد. از جمله تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم. اینکه اصلاخرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه. ممکن است لپ تاپ های استوک ایراد داشته باشند؟ و…

برای رفع تمامی ابهامات با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

تفاوت لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم

لپ  تاپ های استوک، لپ‌تاپ‌های کاملا سالم و تمیز هستند که تقریبا با لپتاپ های نو تفاوت چندانی ندارند. معمولا نظر بیشتر مشتریان را به خود جلب می‌کنند.
لپ تاپ دست دوم لپ‌تاپ هایی هستند که با داشتن خش و خط‌هایی، دارای ترکهای جزئی و قابل چشم پوشی می‌باشند. اما ممکن است از نظر فنی سالم و بدون عیب باشند. اما اصلی‌ ترین فرق لپ تاپ استوک با دست دوم در استهلاک قطعات داخلی آن است . یعنی لپ‌تاپ دست دوم از نظر فنی و قطعات داخلی ممکن است به مقدار کم یا زیاد مستهلک محسوب شود. در حالی که این مورد در لپ تاپ های استوک به سختی دیده می‌شود.
به اصطلاح شما میتوانید لپ تاپ استوکی را بیابید که کاملا سالم و تمیز باشد. هیچ تفاوتی با مدل آکبند آن نداشته باشد. اما لپ تاپ دست دوم لپ تاپی است که مدتی کارکرده و هیچگاه هم‌ ردیف با یک لپ تاپ آکبند قرار نمی‌گیرد.

خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر | لپ تاپ دست دوم ارزان | بازرگانی شمال استوک ایران
                   خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر | لپ تاپ دست دوم ارزان | بازرگانی شمال استوک ایران

 خرید لپ تاپ استوک در آمل 

مزایای لپ تاپ های استوک

مهم ترین مزایای لپ تاپ های استوک که باعث شده است طرفدارن بسیار زیادی را تا به امروز جذب نماید به شرح زیر می باشد:

  1. لپ تاپ های استوک در مقایسه با سایر لپ تاپ های آکبند و نو از قیمت پایین تری برخوردار می باشند.
  2. شاید شما هزینه کمی برای خرید لپ تاپ استوک خود خرج کرده باشید اما شک نداشته باشید که کیفیت این مدل لپ تاپ ها با لپ تاپ های آکبند و نو برابری می کند.
  3. بدنه اکثر این گونه لپ تاپ ها بسیار مقاوم ساخته می شوند و تست های امنیتی زیادی را طی می کنند.
  4. طول عمر مفید این دستگاه ها قابل قبول می باشد.

با توجه به مزایای گفته شده که به شما کمک کرده ایم تا بهتر و راحتر پاسخ سوال خود را درباره اینکه با این قیمت ها خرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه؟

برندهای تحت پوشش لپ تاپ های استوک

تقریبا تمامی شرکت های معتبر تولیدکننده لپ تاپ، امکان فروش سیستم ها را به صورت استوک برای مشتریان تدارک دیده اند.

از جمله برندهایی که می توانید به محصولات استوک آن ها دسترسی داشته باشد به شرح زیر می یباشند:

  1. شامل لنوو ( Lenovo)
  2. ایسوس ( Asus)
  3. اچ پی ( HP)

این شرکت ها از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت محصولات تکنولوژی هستند که امروزه نیز در ادامه راه خود محصولاتی پربار تر از قبل برای مشتریان ارائه می کنند.

خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر

این روزها شرایط اقتصادی به گونه‌ای‌ست که برای خرید آنچه که می خواهید نباید یک ساعت هم تعدیل کنید. به خاطر نوسان قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی تمام محصولاتی که ما برای ادامه زندگی به آن ها نیاز داریم قیمت واحد و ثابتی ندارند. اگر کار شما به گونه ای است که نیاز به یک لپ تاپ دارید.خب طبیعتا با نوسان قیمت دلار و شرایط روز اقتصادی شاید امکان خرید یک لپ تاپ نو و آکبند را نداشته باشید. به همین خاطر به سراغ گزینه دیگری خواهید رفت و آن هم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید لپ تاپ های استوک و لپ تاپ های دست دوم در قائمشهر به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

چرا شمال استوک؟

 

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

خرید لپ تاپ دست دوم در ساری

بازرگانی شمال استوک ایران

 

لپ تاپ استوک از جمله پرطرفدارترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشند. نه تنها افرادی که توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را دارند به سراغ این دسته از لپ تاپ ها می روند. گزینه بسیار مناسبی نیز برای آن دسته از افراد جامعه است که توانایی مالی خرید لپ تاپ های آکبند و نو را ندارند.

 

خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر | لپ تاپ دست دوم ارزان | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر | لپ تاپ دست دوم ارزان | بازرگانی شمال استوک ایران

 

از این رو شرکت بازرگانی شمال استوک ایران واقع در استان مازندران از معتبرترین فروشنده لپ تاپ استوک در کشور می باشد. تمامی لپ تاپ های بازرگانی شمال استوک دارای مهلت تست می باشد. با قیمت منطقی به مشتری فروخته می شود. با خرید لپ تاپ استوک و خرید لپ تاپ های دست دوم در قائمشهر از خریدی مطمئن و ایمن لذت ببرید.

هنگام خرید لپ تاپ استوک یا آکبند حتما موارد و نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم را به خاطر داشته باشید و با توجه به این نکات برای خرید لپ تاپ مناسب با کسب و کار خود اقدام کنید.

تماس با ما

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09111179018