خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

همان طور که می دانید، لپ تاپ ها چون پارامتر حمل پذیری دارند، بسیار سودمند به نظر می رسند. شما می توانید آن ها را با خود جا به جا کنید. علاوه بر آن با استفاده از لپ تاپ همه برنامه ها و اسناد شما همواره و فورا قابل دسترس خواهند بود. با مجهز کردن لپ تاپ به یک کارت شبکه بی سیم، قادر خواهید بود در حال حرکت به اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر همه ی این ها در مکان های متفاوت می تانید تحقیقات خود را انجام دهید. به عنوان مثال ایمیلتان را چک کنید و… اما متاسفانه قیمت بالای لپ تاپ ها را نمی توان انکار کرد. امروزه کاربران بیشتر به لپ تاپ های استوک یا دست دوم اکتفا می کنند. چنانچه شما نیز از لحاظ اقتصادی شرایط خریدن لپ تاپ نو از یک برند معروف را ندارید. یا به عبارتی قصد خرید یکی از برندهای دست دوم یا کارکرده را دارید. می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در مازندران به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

این بازرگانی فقط نماینده ی فروش لپ تاپ استوک می باشد. پس اصطلاح دست دوم در این مقاله به معنی لپ تاپ های کار کرده نمی باشد.

شما مشتریان و متقاضیان عزیز جهت تماس با این بازرگانی، مطلع شدن از قیمت ها و دریافت مشاوره می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸

خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

تا به اینجای مقاله شاید خیلی از شما کاربران سوال هایی در ذهنتان شکل بگیرد. از جمله تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ های دست دوم. اینکه اصلاخرید لپ تاپ استوک خوب است یا نه. ممکن است لپ تاپ های استوک ایراد داشته باشند؟ و…

برای رفع تمامی ابهامات با ما تا پایان این مقاله همراه باشید:

تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم

لپ تاپ دست دوم  در حقیقت به همان لپ تاپ کارکرده خودمان گفته می‌شود. که به احتمال زیاد همه ی ما یکی از آن را در منزل یا محل کارمان از آن استفاده می کنیم. طبیعی هم است که پیدا کردن یک لپ تاپ دست دوم تمیز و سالم همیشه کار راحتی نیست و فرق لپ تاپ استوک با دست دوم از همین‌جا شروع می‌شود.

اصلی‌ ترین فرق لپ تاپ استوک با دست دوم در استهلاک قطعات داخلی آن است. لپ‌تاپ دست دوم از نظر فنی و قطعات داخلی ممکن است به مقدار کم یا زیاد مستهلک محسوب شود. این در حالی است که این مورد در لپ تاپ های استوک به سختی دیده می‌شود.

از همه مهم تر شما می توانید لپ تاپ استوکی را بیابید که کاملا سالم و تمیز باشد. به عبارتی هیچ تفاوتی با مدل آکبند آن نداشته باشد اما لپ تاپ دست دوم لپ تاپی است که مدتی کارکرده هستند. بنابر این هیچگاه هم‌ ردیف با یک لپ تاپ آکبند قرار نمی‌گیرد و این دومین فرق لپ‌تاپ استوک با دست دوم محسوب می‌شود.

انواع لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک، در حالت های مختلفی موجود است که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

  1. لپ تاپ های اوپن باکس: این گونه لپ تاپ ها همان طور که از نامشان پیداست ، فقط به علت باز شدن جعبه شان، جزو لپ تاپ های استوک تلقی می شوند. درواقع این لپ تاپ ها فرق چندانی با لپ تاپ های نو و آکبند ندارند و به واسطه باز شدن جعبه شان، با قیمت کمتری به فروش می رسند.
  2. لپ تاپ های استوک بازسازی شده: به لپ تاپ هایی گفته می شود که به دلیل وجود ایراد سخت افزاری، به کارخانه مرجوع شده و سپس، کارخانه این لپ تاپ را تعمیر نموده و با نام لپ تاپ استوک، وارد بازار می کند. این نوع محصولات در کارخانه بصورت کامل تست و بازسازی می شود و سپس با نام استوک و با قیمتی به مراتب کمتر از محصول نو و آکبند، به فروش می رسد. علاوه بر لپ تاپ ، محصولات دیجیتالی دیگری از جمله گوشی های هوشمند نیز ممکن است شامل چنین مواردی بشوند .
  3. لپتاپ استوک نمایشگاهی: همان طور که از نام آن پیداست ، این نوع لپ تاپ ها در نمایشگاه ها و فروشگاه ها در معرض نمایش گذاشته شده و پس از مدتی ، به عنوان لپ تاپ استوک نمایشگاهی به فروش می رسند.

لپ تاپ های استوک را بخریم یا نخریم ؟

 پاسخی است که می توان به صورت کلی به این سوال داد. در سال های قبل که کالاها، به خصوص لپ تاپ، قیمت های سرسام آور کنونی را نداشتند. شاید خرید لپ تاپ نو به صرفه تر بود و کمتر کسی سراغ کالای استوک می رفت. اما امروزه، باتوجه به کاهش قدرت خرید مردم، خرید لپ تاپ نو، عملا سخت بوده و هرکسی نمی تواند از پس آن برآید.

پس باید خرید لپ تاپ استوک را انتخاب کرد. این طبیعتا در حالی است که ممکن است نیاز شدیدی به این کالا داشته باشید.

برندهای تحت پوشش لپ تاپ های استوک

تقریبا تمامی شرکت های معتبر تولیدکننده لپ تاپ، امکان فروش سیستم ها را به صورت استوک برای مشتریان تدارک دیده اند.

از جمله برندهایی که می توانید به محصولات استوک آن ها دسترسی داشته باشد به شرح زیر می یباشند:

  1. شامل لنوو ( Lenovo)
  2. ایسوس ( Asus)
  3. اچ پی ( HP)

این شرکت ها از جمله قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت محصولات تکنولوژی هستند که امروزه نیز در ادامه راه خود محصولاتی پربار تر از قبل برای مشتریان ارائه می کنند.

خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک
خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران | خرید لپ تاپ دست دوم ارزان | شمال استوک

خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران

این روزها شرایط اقتصادی به گونه‌ای‌ست که برای خرید آنچه که می خواهید نباید یک ساعت هم تعدیل کنید. به خاطر نوسان قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی تمام محصولاتی که ما برای ادامه زندگی به آن ها نیاز داریم قیمت واحد و ثابتی ندارند. اگر کار شما به گونه ای است که نیاز به یک لپ تاپ دارید.خب طبیعتا با نوسان قیمت دلار و شرایط روز اقتصادی شاید امکان خرید یک لپ تاپ نو و آکبند را نداشته باشید.

به همین خاطر به سراغ گزینه دیگری خواهید رفت و آن هم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم می باشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید لپ تاپ های استوک و لپ تاپ های دست دوم در مازندران به بازرگانی شمال استوک ایران اعتماد نمایید و با این شرکت بهترین خرید را تجربه کنید.

چرا شمال استوک؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پرداخت در محل
  • ۷ روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت اصل بودن کالا
  • تحویل اکسپرس

بازرگانی شمال استوک ایران

رضایت خریداران یکی از دغدغه های اصلی بازرگانی شمال استوک ایران می باشد. در این راستا تمام تلاش خود را می کند تا محصولاتی با ضمانت و کیفیت عرضه نماید. شما می توانید بعد از پرس و جو با خیال راحت برای خرید لپ تاپ دست دوم در مازندران  اقدام نمایید.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 شرکت بازرگانی شمال استوک ایران وارد پیج اینستاگرامی این بازرگانی شوید.

۰۹۱۱۱۱۷۹۰۱۸