خرید لپ تاپ دست دوم در بابل | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابل | بازرگانی شمال استوک ایران

تکنولوژی امروز جز لاینفک زندگی اشخاص است به طوری که تمامی فعالیت های روزانه ما در نهایت به استفاده از فناوری ها ختم می شود. در این بین گوشی های همراه و لپ تاپ ها سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهند. به خصوص لپ تاپ ها که در پرزنت ها ، بیزینس های اداری و تجاری و حتی امور آموزشی سهم بسزایی دارند. اما شاید اغلب افراد با هزینه های گزافی که دارند ، برای تمامی افراد قابل دسترسی نیستند. لذا برای دستیابی به این سیستم ها که بعضا قیمت بالایی نیز دارند ، راه های دیگری نیز وجود دارد. یکی از این راه ها خرید لپ تاپ هایی است که با نام لپ تاپ های دست دوم یا استوک در بازار به فروش می رسند. شما می توانید برای خرید لپ تاپ های دست دوم در بابل به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه نمایید و با ما بهترین خرید را تجربه کنید.

لپ تاپ دست دوم

شاید تصور کنید که میان استوک و دست دوم تفاوت هایی وجود دارد اما منظور ما در این مقالات از دست دوم، همان لپ تاپ های استوک است.

باید بدانید که لپ تاپ های استوک همیشه لپ تاپ هایی نیستند که افراد از آن ها استفاده می کردند. گاهی این لپ تاپ ها تنها یک بار استفاده شده اند و یا حتی برای نمایش دادن در نمایشگاه ها استفاده می شوند. این لپ تاپ ها را تقریبا می توان همسان با لپ تاپ های آکبند دانست چرا که به جز باز شدن بسته بندی آن ها ، تحت استفاده چندانی قرار نمی گیرند.

انواع لپ تاپ های دست دوم

  • لمسی
  • صنعتی
  • سبک وزن
  • نازک
  • گیمینگ و حرفه ای
خرید لپ تاپ دست دوم در بابل | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابل | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در بابل | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابل | بازرگانی شمال استوک ایران

مزایای خرید لپ تاپ دست دوم ؟

صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های خرید لپ تاپ

شاید اصلی ترین علت خرید لپ تاپ های دست دوم را بتوان همین موضوع دانست. باور کردنی نیست اما اختلاف قیمت بین لپ تاپ های آکبند و دست دوم از همان برند، حداقل 15 درصد است. این درصد مبلغ قابل توجهی است. خصوصا برای کسانی که خواهان خرید لپ تاپ های رده بالاتر هستند که قیمت انواع آکبند آن ها بسیار بیشتر است. به علاوه کسانی که قدرت مالی پایین تری دارند و تمایل به خرید لپ تاپ های برند دارند ، با این روش می توانند از لپ تاپ های باکیفیت بهره مند شوند.

عدم تفاوت های فنی و ظاهری بین لپ تاپ آکبند و دست دوم

گاها تنها تفاوت بین لپ تاپ های استوک و آکبند نداشتن بسته بندی لپ تاپ های استوک است. این لپ تاپ ها تفاوت هایی در قسمت فنی ندارند. چرا که این لپ تاپ ها در واقع همان لپ تاپ های آکبندی هستند که دیگر بسته بندی نشده اند و یا به دلیل عدم تولید شدن مجدد، قیمت آن ها کاهش یافته است.

کیفیت بالای لپ تاپ و تضمین آن

از آن جایی که لپ تاپ های استوک در کشورهای اروپایی تولید می شوند، پروسه تولید آن ها زیر نظر کادری مجرب انجام می شود. تمام مراحل ساخت لپ تاپ ها با دقت بررسی و تست می شوند. از این جهت درصد خراب شدن لپ تاپ های استوک به طرز چشم گیری کاهش پیدا می کند.

تمامی قطعات و اجزای به کار رفته در این لپ تاپ ها از انواع باکیفیت هستند که عمر و کارایی لپ تاپ را بطور قابل توجهی زیاد می کنند. به علاوه بدنه مقاوم این لپ تاپ ها ، تست های امنیتی زیادی را نیز طی می کنند. پس می توانید با خیال راحت از این لپ تاپ ها استفاده کنید.

برای خرید لپ تاپ دست دوم در بابل ، افراد ما در بازرگانی شمال استوک ایران راهنمای شما هستند.

 

خرید لپ تاپ دست دوم در بابل | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابل | بازرگانی شمال استوک ایران
خرید لپ تاپ دست دوم در بابل | قیمت لپ تاپ دست دوم در بابل | بازرگانی شمال استوک ایران

نکات مهم در خرید لپ تاپ دست دوم چیست؟

در قدم اول نیاز خود را بدانید.

لپ تاپ ها برای کاربردهای گوناگون طراحی می شوند. اگر شما لپ تاپی نیاز داشته باشید که تنها جوابگوی کرهای روزمره شما باشد، نیاز به خرید لپ تاپ های گران قیمت نیست. اما برای بازی های کامپیوتری، حتما نیاز به لپ تاپ گیمینگ خواهید داشت. کارهای گرافیکی پردازنده های قدرتمند نیاز دارند . پس در انتخاب لپ تاپ حتما کاربرد آتی آن را مدنظر داشته باشید.

خرید حضوری یک امتیاز است.

چرا که می توانید از فروشنده مهلت تست بگیرید و در این زمان سلامت لپ تاپ را برآورد کنید. برای تست لپ تاپ باید تمام دکمه های کیبورد، تاچ پد و قابلیت زوم کردن را بررسی کنید.

لپ تاپ های معتبر بخرید.

سعی کنید لپ تاپ هایی خریداری کنید که از درجه A باشند. این لپ تاپ ها از نظر سلامت و کیفیت از سایر رده ها بالاتر هستند.

قیمت دستگاه را با نمونه آکبند مقایسه کنید.

گاهی بعضی فروشگاه ها در صورت عدم اطلاع خریدار از قسمت اصلی لپ تاپ، لپ تاپ دست دوم را به قیمت بالاتری از ارزش اصلی آن می فروشند. پس حتما برای جلوگیری از این کلاه برداری ها ، در سایت های مختلف قیمت ها را چک نمایید.

از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی دارید حتما از سایت هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند. حتی بعضا سایت ها امکان تست چند روزه نیز برای مشتریان در نظر می گیرند. دقت کنید که اگر قصد خرید لپ تاپ از سایت های فروشگاه های کلی مثل شیپور را دارید ، حتما خرید را به صورت حضوری انجام دهید. در ادامه نیز از فروشنده مهلت تست بخواهید و چنان چه اصرار داشت که مهلت تست ندارد، مطمئن باشید که دستگاه ایراداتی دارد. در مهلت معین برای تست لپ تاپ را به یک فرد آشنا به لوازم الکترونیکی نشان دهید.

خرید لپ تاپ دست دوم در قائمشهر ___________ خرید لپ تاپ دست دوم در آمل

بازرگانی شمال استوک ایران

شما می توانید برای خرید انواع لپ تاپ های آکبند و دست دوم در بابل به صورت حضوری و یا حتی اینترنتی به بازرگانی شمال استوک ایران مراجعه کنید. تمام لپ تاپ های ما در شمال استوک با قیمت مناسب و اقتصادی برای مشتری در نظر گرفته شده است. به علاوه این که تمام سیستم ها دارای مهلت تست سلامت فنی و ظاهری هستند. شما می توانید قیمت های ما را با سایر شرکت ها مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

تماس با ما

جهت تماس با تیم مشاوره شمال استوک ایران کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09111179018